خبرهای کلی

عجله نکنید! برای طلاق هنوز وقت دارید

طلاق به دلیل تعارض منافع زن و شوهر و پایان رابطه زناشویی در قرارداد ازدواج ، در یک جمله اتفاق می افتد و طرفین درگیر به دلیل تعارض منافع و رضایت ، و گاهی فقط به دلایل شخصی قادر به ادامه زندگی نیستند.

به گزارش رویداد برتر ، روزنامه “جوان” نوشت: طلاق پدیده ای بسیار تأسف آور است که باعث فسخ قرارداد زندگی مشترک می شود و بر کیفیت و کمیت نهاد خانواده تأثیر می گذارد. در نتیجه ، مشکلات اجتماعی طلاق همه خانواده را تحت تأثیر قرار می دهد.

عوامل موثر بر طلاق انواع مختلفی از مشکلات را نشان می دهد و می تواند فرد را بر این اساس در موقعیت دیگری قرار دهد. یکی از مهمترین عوامل طلاق ، مسائل اقتصادی است. هنگامی که یک دختر و پسر با یکدیگر آشنا می شوند و خانواده آنها به سمت ازدواج پیش می روند ، باید کاملاً به این واقعیت توجه داشته باشند که هر دو خانواده در یک سطح اقتصادی و درآمدی قرار دارند که این مسئله در آینده مشکلی نخواهد داشت. زیرا تفاوت های زیادی در همزیستی بین درآمد و هزینه وجود دارد. به حدی که وقتی زن و شوهر به مشکلی برمی خورند ، یکدیگر را به عدم کفایت در امور خانه متهم می کنند.

زوجین به طرق مختلف با طلاق روبرو می شوند و همراه با آن زخمهای عمیقی است که از بدن اعضای خانواده به وجود می آید و در این پدیده به معنای درک مسائل یکدیگر ، درک و تفسیر آنها از دیدگاه خودشان است. به دلیل نگرش برخی افراد جامعه نسبت به زنان ، طلاق عوارض بیشتری در آسیب رساندن به زنان ایجاد می کند. البته موضوع طلاق برای افراد بی سواد و نادان بیش از پیش حادتر می شود و به عمق ویرانی منجر می شود.

طلاق منجر به انزوا و شکست در جاده سعادت می شود. در مورد ازدواج مجدد ، دلیل اصلی اختلاف در خانواده ، دوگانگی تربیت فرزند توسط همسر جدید است و در برخی موارد تحمل همسر جدید بر دوش مردان غلبه خواهد کرد ، اما در این بین ، مخرب ترین پیامد برای فرزندان و فرزندان طلاق است. این عامل بسیاری از بیماری های روانی است و بعد از فروپاشی خانواده اثر سو det دارد.

پایان یک رابطه عاطفی مهمترین رنجی است که هر کسی می تواند در زندگی خود با آن روبرو شود. درد و تأثیرات مخرب این پدیده به حدی است که فرد تمایل به انکار داستان دارد و قابل درک و باورنکردنی است. طلاق کار ساده ای نیست و پذیرش آن بسیار دشوار است. تطبیق با آن نیز مدت زمان زیادی طول می کشد و نیاز به درمان طولانی مدت دارد. بعضی اوقات در طول زندگی ، خستگی و بیقراری آنقدر زیاد می شود که ناگهان بی حرکت متوقف می شویم و بقیه زندگی را کوه جلوی خود می بینیم.

درمان زندگی مشترک بدون مواجه شدن با طلاق ، شکست عاطفی و … بهتر نیست. برای همه چیز خیلی دیر است. بنابراین بیایید شروع به ایجاد تغییرات کنیم خیلی دیر نیست. برای احساس خوب بودن ، باید روحیه ای سیری ناپذیر داشته باشید و همیشه سرعت خود را افزایش دهید ، اما برای امواج منفی ، باید تا آنجا که ممکن است همه چیز را نادیده بگیرید و از آن فرار کنید. بنابراین برای تبدیل شدن عجله نکنید.

مدیریت تعارضات و تنش ها برای ازدواج ضروری است. توافق نامه ها باید نوشته شود و مدیریت حل مساله تمرین شود. به عبارت دیگر ، “درک ازدواج” از طریق “توافق نامه های کتبی بین زن و شوهر” امکان پذیر است. اگر زوجین مهارت حل مسئله و حل تعارض را یاد نگیرند ، به رضایت ، خوشبختی ، رشد ، پیشرفت زناشویی و زندگی بدون دغدغه ، سالم و م achieveثر دست نخواهند یافت. اطمینان از همزیستی در دهه های اخیر بسیار دشوار شده است و در این زمینه ، مشاوران و روانشناسان خانواده می توانند از طریق “آموزش مهارت های زناشویی” تضمین های لازم را تسهیل و ارائه دهند.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا