رویدادها

علی دایی تنها نیست – رویداد برتر

اگرچه چهره سرقت ، به ویژه نوع وحشیانه آن ، خاطره ای تلخ و ناراحت کننده از همه قربانیان است که باید ریشه جدی اجتماعی و اقتصادی داشته باشد ، اما صرف سرقت توسط علی دایی نباید رسوائی یک افسانه تلقی شود و او در این باره نوشت.

به گزارش رویداد برتر ، این روزنامه دنیای اقتصادی وی نوشت: “در این چند روز ، داستان سرقت گردنبند علی دایی بحث و جدال بسیاری برانگیخته است. قطعاً صدر تا به امروز دردناک بوده است. تلخ است اما بعضی اوقات آنها قسم می خورند که نباید با قهرمان ملی اینگونه رفتار شود و غیره. به ناسپاسي اجتماعي و مانند آن. مرور بسيار سريع اخبار به وضوح نشان مي دهد كه بسياري از ستارگان مشهور جهان ورزش يا هنر قرباني چنين اعمالي شده اند.

به سختی شش ماه پیش در لندن ، یک گروه سارق مسلح به خانه دله الی ستاره تانهام یورش بردند و جواهرات و اشیای قیمتی وی را به سرقت بردند. خود الی در زمان سرقت در خانه بود و درگیر دزدان می شود و به راحتی صورتش را زخمی می کند. یک ماه زودتر ، در آوریل سال جاری ، سارقین مسلح به خانه اشلی کول سقوط کردند. آنها ستاره سابق چلسی و آرسنال را به شدت تهدید کردند ، وی را روی صندلی حبس کردند و اشیا valu قیمتی او را به سرقت بردند. کول از ترس وحشت داشت. ارزش اقلام به سرقت رفته از خانه ستاره سابق انگلیسی 2 میلیون پوند برآورد شد. در مثالی دیگر ، در ماه اوت گذشته ، دو سارق چاقو که قصد سرقت ماشین اوزیل را داشتند ، مسوت اوزیل و کولاشیچ ، بازیکنان آرسنال در مقابل رستوران لندن با ضربات چاقو زخمی شدند. فیلم دوربین مدار بسته از این لحظه به بعد بسیار شبیه به سرقت علی دایی است. در مورد اوزیل اما سارقان شکست خوردند. همچنین در ماه مه سال جاری ، سارقان در آرژانتین مارادونا ، دوست نزدیک تیم ملی آرژانتین در دهه 1970 را برای سرقت دوچرخه توماس کارلوویچ کشتند. خیلی تلخ بود

چندین مورد دیگر می تواند به این لیست اضافه شود. مثل سرقت سه ماه پیش دمارای گری ؛ جایی که همسر و بازیکن دو ماهه لستر سیتی تنها در خانه بودند و سارقان موفق به سرقت 28000 یورو پول نقد شدند. سال گذشته ، در حالی که آلوارو موراتا در تیم ملی اسپانیا مقابل جزایر فارو بازی می کرد ، سارقین مسلح با حمله به خانه او و اشیا valu قیمتی او را سرقت کردند و اعضای خانواده اش را تهدید کردند. در گروه سرقت های بدون خشونت از ستاره ها ، سالانه صدها مورد در سراسر جهان ثبت می شود ، از تخلیه خانه های کریس رونالدو ، مسی و سوارز گرفته تا سرقت از خانه ایرانی عادل فردوسی پور. در نتیجه ، اگرچه چهره سرقت ، به ویژه نوع خشونت آمیز آن ، خاطره ای تلخ و آزار دهنده برای همه قربانیان است که باید ریشه های جدی اجتماعی و اقتصادی داشته باشد ، اما سرقت توسط علی دایی به تنهایی نباید یک رسوایی برای یک افسانه و شکایات دلخراش تلقی شود. نوشت. ضمناً ، اگر بخواهیم نسبت به شهروند عادی همه ما هوشیار باشیم ، پس احتیاط و هوشیاری افراد مشهور باید بسیار بیشتر باشد. آنها طعمه های مورد علاقه سارقان هستند.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا