خبرهای کلی

فعالیت های فرهنگی در بافت به بهانه کرونا تعطیل نشود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرنگار مهید ، مجید زند اقتصادی ، ظهر روز یکشنبه ، در یک جلسه آموزش عمومی گفت که مدیر باید در شرایط دشوار کنونی کشور چند بعدی باشد. همه مسائل اقتصادی و اجتماعی ریشه در فرهنگ دارد.

وی گفت: “محدودیت ها و مشکلات تاج باید به فرصت تبدیل شود.”

اقطایی با اشاره به توانایی فرهنگی شبکه Shad گفت: “مهمترین کاری که می توانیم برای جلوگیری از ویروس کرونا انجام دهیم کار فرهنگی است.” ما نیاز به فرهنگ کمک و از خودگذشتگی در محدودیت ها و مشکلات تاج داریم تا بتوانیم از این تجربیات حتی در شرایط بدتر از تاج استفاده کنیم.

امام جمعه شهر بافت نیز در جلسه شورای فرهنگ عمومی با اشاره به جایگاه شهید فخری زاده اظهار داشت: همه کارهای خوب نیاز به فرهنگ سازی دارد ، مساجد ظرفیت زیادی دارند و باید فعال شوند.

حجت الاسلام محمد محمدزاده با اشاره به اینکه با تقویت اعتقادات مردم آسیب های اجتماعی را کاهش می دهند ، گفت: باید تا پایان تاج فرهنگ در زمینه پایبندی به پروتکل های بهداشتی ایجاد شود.

حجت الاسلام محمدزاده ادامه داد: کارگروهی برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی تشکیل شد و شش کارگروه فرهنگی از جمله فرهنگی اجتماعی ، اقتصادی – فرهنگی ، مذهبی – فرهنگی و … تشکیل شد.

فرمانده سپاه بافت همچنین در این جلسه ادامه داد: “افزایش محکومیت باعث کاهش آسیب های اجتماعی می شود و ما باید روی آن کار کنیم.”

مصطفی امام بخش با تأکید بر لزوم راه اندازی مراکز مشاوره ای برای کاهش آسیب های اجتماعی اظهار داشت: با توجه به آسیب های اجتماعی در فضای مجازی ، نیاز به سواد رسانه ای در جامعه وجود دارد. به روز رسانی پیدایش خواهی کرد.

احسان سلطانی نژاد ، رئیس شبکه بهداشت در ادامه این نشست گفت: برای احترام به فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک برای جلوگیری از گسترش تاج و استفاده از ظرفیت فضای مجازی در این زمینه باید فرهنگی ایجاد شود. همچنین نیاز به ایجاد یک گروه کاری در بافت برای جلوگیری از ویروس کرونا وجود دارد.

دکمه بازگشت به بالا