ورزش

قاسم‌پور: به سلیقه اسکوچیچ احترام می‌گذارم/ تغییر تاکتیک‌مان به خاطر بازی با عراق و بحرین بود

به گفته این کارشناس فوتبال ایران ، شاگردان اسکوچیچ در بازی و بوسنی عملکرد بهتری نسبت به حریف در حمله و دفاع داشتند.

ابراهیم قاسم پور در گفت وگو با رویداد برتر ، درباره پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در بازی دوستانه مقابل بوسنی اظهار داشت: همیشه وقتی تیم ملی مقابل تیم های قدرتمند و قدرتمند بازی می کند ، همیشه دوست داریم. اگرچه بوسنی بازیکنان اصلی نداشت ، اما تیم بدی هم نداشت. در 25 دقیقه آخر فشار روی دروازه ما ایجاد شد و در ضد حمله گل دوم را به ثمر رساندیم.

این کارشناس فوتبال ایران با بیان اینکه تیم ملی در کل خوب بازی کرد ، گفت: به تیم حریف فرصت ندادیم. ما از نظر تاکتیکی و تیمی و گلزنی از حریفان بهتر بودیم. حتی نمایندگانی مانند قائدی و عزت اللهی نیز در مدت زمان کوتاهی بی تأثیر بودند.

وی با اشاره به گل کاوه رضایی به بوسنی در اوایل نیمه دوم گفت: گل کاوه رضایی به بوسنی حضور او در لیگ های خارجی را نشان داد. علی رغم فشار زیادی که در درون شانزده نفر بوسنیایی وجود داشت ، او فقط می توانست با بغل دستی دروازه را باز کند ، کاری که انجام داد.

قاسم پور خاطرنشان کرد: “البته برخی از بازیکنان ما در این مسابقه غایب بودند. من به سرمربی تیم ملی احترام می گذارم و سلیقه او را برای موفقیت تیم ملی قبول می کنم.”

بازیکن سابق تیم ملی در جام جهانی 1978 آرژانتین همچنین در مورد تغییر تاکتیک های تیم از 1-3-2-4 به 1-2-4-3 گفت: “ما اکنون 5 ماه فرصت داریم تا مسابقات مقدماتی جام جهانی را انجام دهیم. طبیعتاً همه مربی تاکتیک های خاص خود را دارد و بر این اساس افرادی را که می خواهد انتخاب می کند. در این بازی صادق محرمی و میلاد محمدی دو هافبک ما بودند که به طور مداوم در دفاع و حمله حضور داشتند.

وی ادامه داد: این دو بازیکن پس از افشای توپ به سرعت وارد خط دفاعی شدند و تیم ملی به سرعت جمع شد و تمركز كرد ، این مسئله اوضاع را برای بوسنی سخت كرد ، مربی تیم تاكتیك ملی را برای پیروزی به ویژه مقابل عراق و بحرین انتخاب می كند.

قاسم پور همچنین در غیاب وریا غفوری و رامین رضاییان در مورد کیفیت صادق محرمی اظهار داشت: سلایق و نظرات مختلفی وجود دارد. فکر می کنم رضاییان و ورا هم در دفاع و هم در حمله توانایی های بهتری دارند. محرمی در این بازی اشتباهات بزرگی مرتکب شد ، من می بینم غفوری و رضاییان توانایی بیشتری دارند. این نظر شخصی من است و من به سلیقه سرمربی تیم ملی احترام می گذارم.

در مورد تغییرات احتمالی خط حمله تیم ملی ، آزمون ، طارمی ، جهانبخش و غیره وی در بازگشت به این تیم گفت: فکر می کنم بازیکنانی مانند آزمون ، طارمی و جهانبخش توانایی های بیشتری دارند و مدت هاست که در تیم ملی بازی می کنند. . فکر می کنم تیم ملی با بازگشت بهتر مجهز شود.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا