اقتصادی

همکاری‌های پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران با صنعت نفت توسعه می‌یابد

تفاهم نامه ای بین دانشگاه بین المللی کیشی دانشگاه تهران و شرکت نفت ستاره در خلیج فارس در زمینه های علمی ، پژوهشی و آموزشی به امضا رسیده است.

به گزارش رویداد برتر دو نشست متوالی در بندرعباس و کیش ، زمینه همکاری استراتژیک بین شرکت نفت ستاره در خلیج فارس و پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران را ارزیابی کرد. همکاری بین دانشگاه ها و صنعت مورد بحث قرار گرفت.

در این دو جلسه که با حضور مدیر عامل ، معاونین و مدیران ارشد شرکت نفت ستاره خلیج فارس و رئیس جمهور ، معاونین و مدیران ارشد پردیس بین الملل دانشگاه تهران کیش برگزار شد ، تفاهم نامه ای امضا شد.

براساس بیانیه پردیس دانشگاه تهران ، همکاری مشترک در زمینه طراحی ، برنامه ریزی و اجرای پروژه های ویژه در زمینه های علمی ، پژوهشی و آموزشی ، شامل سمینارها ، کارگاه ها و آموزش های کاربردی و تخصصی مورد نیاز صنعت و دانشگاه ، همکاری در راه اندازی و پشتیبانی مرکز نوآوری و پشتیبانی تخصصی مشترک از استارتاپ ها و هسته های فناوری در زمینه های صنعتی مورد نیاز صنعت و همکاری در راه اندازی دانشگاه مشترک سازمانی (سازمانی) برای ارائه خدمات آموزشی تخصصی و کاربردی به صنعت و دانشگاه و همچنین به عموم مردم و فرهنگ در سطح ملی. ایجاد باشگاه آموزش رهبران نفت و گاز یکی از مواردی است که طرفین در این تفاهم نامه توافق کرده اند.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا