خارجی

چرا 11 رأی از آراء الکترال بایدن کاهش یافت؟

به گزارش گروه بین الملل رولینگ استون آنا ، جو بایدن که با کسب 290 رأی انتخاباتی در برابر دونالد ترامپ با 214 رأی دهنده در انتخابات پیروز شد ، اکنون در یک ایالت جنوب غربی رو به افول است. 279 رأی دهنده دارد.

براساس این گزارش ، فاکس نیوز و آسوشیتدپرس بودند که بایدن صبح روز چهارشنبه برنده رای آریزونا اعلام شد و به بایدن با 11 رأی انتخاباتی به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده انتخاب شد. اما طبق آخرین داده های میدانی ، هنوز اعلامیه رسمی قابل تأیید رسانه نیست زیرا تعداد زیادی رأی برای شمارش باقی مانده است.

بامداد روز دوشنبه ، بایدن با شمارش آرا the ایالت ، 20،000 کرسی خود را از ترامپ حفظ کرد.

چاک کالین ، مشاور سیاسی جمهوری خواه آریزونا ، به رولینگ استون گفت: بیشتر صندوق های رای گیری در ماریکوپا ، پرجمعیت ترین منطقه آریزونا ، دیر رسید. .

طبق این طرح ، شمارش چهار مرحله (Mahawi-Ywapai-Yuma-Penal) که یک برتری نسبی نسبت به جمهوری خواهان است و یک مرحله (Marikopa) که یک برتری نسبی نسبت به دموکرات ها است ، هنوز کامل نشده است. این بخشها با رنگ صورتی روشن و آبی برجسته شده اند.

کالین ادامه می دهد تا زمانی که شمارش آرا تکمیل نشود ، نمی توان پیش بینی کرد که آرای بیشمار به نفع ترامپ یا بایدن است.

رودی جولیانی ، وکیل شخصی و دونالد ترامپ ، رئیس جمهور ایالات متحده روز یکشنبه گفتند که شواهد محکمی در مورد تقلب در انتخابات وجود دارد.

جولیانی در مصاحبه ای گفت: “اکنون پذیرفتن شکست ترامپ اشتباه است.” شواهد قانع کننده ای وجود دارد که حداقل سه یا چهار ایالت و احتمالاً 10 ایالت وجود دارد [انتخابات] آنها آن را به سرقت برده اند.

وکیل ترامپ افزود: “به عبارت دیگر ، چنین است [دزدی] براساس آرا wrong غلط بود. اکنون شما نمی توانید اجازه دهید یک انتخاب در تاریخ اتفاق بیفتد بدون اینکه شما را به چالش بکشند.

جولیانی درباره تقلب در انتخابات دموکراتیک در پنسیلوانیا گفت که تیم ترامپ 60 تا 70 ناظر انتخابات جمهوری خواه در حوزه انتخابیه فیلادلفیا دارد و همچنین ناظرانی در پیتسبورگ بودند که شاهد این تقلب بودند.

وی افزود: در پیتسبورگ ، ناظرانی داریم که حدود 24 ساعت در خارج از اداره پست نگه داشته شده اند ، که در واقع مشکوک ترین رای است. در این مدت حداقل 135000 رای شمارش شده است.

جولیانی اضافه کرد که در پیتسبورگ ، ناظران جمهوریخواه آنقدر از مرکز رای گیری دور بودند که مجبور بودند با دوربین فیلمبرداری رصد کنند و تخمین زده می شود 300000 برگ آرا در شهر باطل شود.

وکیل ترامپ گفت تیم وی فیلم های ویدئویی و 50 شاهد را مستند کرده و باید شکایات روز دوشنبه در مورد “نقض حقوق شهروندی در انتخابات ناعادلانه” و نقض حمایت برابر و عادلانه از آرا در فیلادلفیا و پیتسبورگ ارائه شود.

ترامپ همچنان از طریق رسانه های مختلف از جمله آسوشیتدپرس ، سیانینن و حتی فاکس نیوز جمهوری خواه با کمک بایدن و کمال هریس رئیس جمهور منتخب و معاون رئیس جمهور اختلاف نظر در مورد نتیجه رای گیری را ادامه می دهد. دونالد ترامپ ، برنده انتخابات ریاست جمهوری و معاون وی “مایک پنس” بازنده شناخته شده اند.

به دنبال این تحولات ، بایدن و هریس سخنرانی هایی انجام دادند كه در آن آنها رسماً خود را برنده انتخابات ریاست جمهوری آمریكا اعلام كردند ، اما ترامپ ضمن انكار شکست ، اعلام كرد كه برای جلوگیری از به اصطلاح “تقلب بزرگ در انتخابات” به دادگاه خواهد رفت.

انتهای پیام / 4155 / ص

دکمه بازگشت به بالا