خبرهای کلی

۱۰۶ نفردر آتش‌سوزی‌های اصفهان جان باختند/صدور ۲۷۲ مجوزسقط درمانی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

علی سلیمانی پور در گفتگو با خبرنگار آنلاین در مورد آمار صدور مجوز سقط جنین مطلق اظهار داشت: در این راستا 350 نفر در هفت ماه نخست سال جاری متقاضی مجوز سقط درمانی شدند که از این تعداد 272 و 78 مجوز صادر شده است. آنها شرایط لازم برای گرفتن مجوز را نداشتند.

وی افزود: تعداد مجوزهای صادر شده در هفت ماه نخست سال جاری 21.2 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است زیرا تعداد مجوزهای سقط جنین در هفت ماهه سال گذشته 351 مورد بوده است.

15 نفر بر اثر مسمومیت با گاز جان خود را از دست دادند

وی همچنین به کاهش مرگ و میرهای ناشی از مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن در هفت ماه نخست امسال اشاره کرد و ادامه داد: در این مدت تعداد اجساد معاینه شده در مراکز پزشکی قانونی استان برای تعیین علت مرگ ناشی از مسمومیت با مونوکسیدکربن 15 نفر بود ، هر دو مرد آنها بودند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان افزود: سال گذشته 18 نفر از جمله دو زن و 16 مرد بر اثر گازگرفتگی درگذشتند که نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است.

وی تعداد مرگ و میر ناشی از سوختگی در استان اصفهان در هفت ماه نخست امسال را 106 مورد اعلام کرد و افزود: از این تعداد 36 نفر زن و 70 نفر مرد بودند.

سلیمانی پور تعداد فوتی های ناشی از سوختگی سال گذشته را اعلام کرد: 145 نفر شامل 54 زن و 91 مرد و گفت: “امسال کاهش سوختگی در استان اصفهان مشاهده شده است.”

59 نفر در اثر غرق شدن جان خود را از دست دادند

وی در استان اصفهان درباره مرگ ناشی از خفگی در هفت ماه نخست سال جاری تصریح کرد: در این مدت 59 نفر از جمله 14 زن و 45 مرد بر اثر خفگی جان خود را از دست داده اند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: در هفت ماه نخست سال جاری تعداد غرق شدگان 23 نفر در رودخانه ، پنج نفر در دریاچه و سد مصنوعی ، یک نفر در دریاچه طبیعی ، دو نفر در استخر شنا ، 16 نفر در استخر کشاورزی و 16 نفر در کانال های آب بوده است. 9 نفر بودند و سه نفر در جای دیگر غرق شدند.

وی در مورد آمار تعداد برق گرفتگی در استان اصفهان در هفت ماه امسال گفت: “در این مدت 21 نفر از جمله چهار زن و 17 مرد در شوک برقی در استان اصفهان جان خود را از دست دادند که منجر به مرگ 18 نفر شد. به همین دلیل سال گذشته رشد کرد.

دکمه بازگشت به بالا