خارجی

آبزرور: حزب‌الله حمله ترامپ “دیوانه” علیه خود را بعید نمی‌داند

دیده بان به نقل از مقامات حزب الله لبنان که ترامپ را دیوانه توصیف کردند ، گفت: امکان دارد رژیم صهیونیستی قبل از روی کار آمدن جو بایدن به اقدامات تحریک آمیز علیه حزب الله متوسل شود.

یک مقام حزب الله لبنان به رویداد برتر گفت: “همانطور که می دانید ما از مرگ نمی ترسیم.” اما ما باید از رهبری خود حمایت کنیم ، می دانیم که اگر اتفاقی برای آنها بیفتد ، از نظر سیاسی رنج خواهیم برد. اوضاع خطرناک است و ترامپ “دیوانه” است ، اما هرگز به خواسته خود نخواهد رسید.

این روزنامه به نقل از مقامات حزب الله لبنان در گزارشی از خاورمیانه نوشت: “حزب الله طی چهار سال گذشته در سوریه می جنگد ، از خیزش عراق حمایت می کند ، سیاست های لبنان را هدایت می کند و از جنگ با اسرائیل جلوگیری می کند.” اما رهبران ما نگرانند ترامپ در آخرین لحظه ریاست جمهوری خود تهدیدهای خود را عملی کند.

آنها می گویند که حتی حرکت ساعت و نشانگرهای فضای هوایی را نیز مشاهده می کنند و جنگنده های اسرائیلی بیش از یک ماه است که بر فراز حریم هوایی لبنان پرواز می کنند. “آنها باید از انتصاب هاوید بایدن استفاده کنند و اقدامات تحریک آمیز در لبنان علیه ایران یا حزب الله انجام دهند.”

یک مقام ارشد حزب گفت: “آنها مجری و آغازگر هر عملیاتی در آینده خواهند بود.” اما اقدامات آنها نگران کننده نیست و سید حسن نصرالله در مکانی امن است.

مصاحبه با سه مقام حزب الله لبنان نشان داد که این حزب مصمم است که به جنگ با اسرائیل نرود.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا