جامعه

آغاز پویش ملی «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من»

جنبش “من مادرم ، فرزندان ایران فرزندان من هستند” در معرض دید قرار گرفت و با رویکرد افزایش مشارکت زنان در امور ساخت مدارس آغاز شد.

به گزارش رویداد برتر در راستای اجرای طرح تحول مشارکت مردم و طرح آجر به آجر که توسط وزیر آموزش و پرورش برجسته شد ، جنبش ملی “من یک مادر هستم ، کودکان ایران فرزندان من است” صبح امروز با حضور معصومه ابتکار ، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده ارائه شد.

با مشارکت سازمان نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس روستایی ، انجمن خیرین مدرسه ساز کشور در حال اجرای و اجرای یک پروژه آجر به آجر و فعالیت های ملی زیر است. هدف این پروژه ها افزایش آگاهی و جلب مشارکت زنان در مدرسه سازی است. ساخت مدارس به پایان رسیده و از ظرفیت عظیم زنان و مادران خوش خیم در مجارستان استفاده شده است.

زنان ایرانی و کلیه افرادی که به عضویت این جنبش درمی آیند و از طرف مادران و همسران شرکت می کنند می توانند با مراجعه به ajorBajor.ir و MehreMadrese.ir به این جنبش بپیوندند و حداقل هزینه دریافت آن را پرداخت کنند.

پروژه سراسری آجر به آجر برای جلب و جلب مشارکت های اندک مردم و البته با هدف فرهنگ سازی مدرسه سازی خوب راه اندازی شد و هموطنان می توانند با هر حداقل حقوق در این حرکت شرکت کنند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ، گفتنی است طرح ملی آجر به آجر که همزمان با آغاز ماه محرم و شهادت امام حسین (ع) آغاز شد مورد استقبال بسیاری قرار گرفت. مردم خیرخواه کشورمان آمدند و بیش از 170 هزار نفر با شرکت در این جنبش وارد حوزه مدرسه سازی شدند.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا