خبرهای کلی

آقای دکتر اجازه ندهید به شما بگویند مهندس!

سلام علی نژاد سلام علی نژاد. من به این دو بار سلام کردم که شما معمولاً دو جواب می دهید. ما می دانیم که سر او شلوغ است و می دانیم که او هزار و یک قرار دارد ، اما حتی رئیس جمهور می خواهد شبانه نیم ساعت بخوابد. – شما به یک ساعت زمان نیاز دارید!

نمی دانم این روزها اخبار را خوانده اید یا نه؟ هفته آینده چندین فدراسیون ورزشی انتخاب می شوند.

حرفهای زیادی پشت وزارت است. کار به جایی رسیده است که دیگران می آیند و مستقیماً از شما نقل قول می کنند! آیا می توانم یکی بگویم؟ به عنوان مثال ، فقط یکی از دوستان من دیروز تماس گرفت و گفت: “ما در مرکز کرونا بودیم. دکتر علی نژاد هم آنجا بود.

گفتم: خوب؟

من شخصاً اعتقاد نداشتم که فردی باهوش مثل شما چنین چیزهایی را بگوید ، روشن بودن کار به چه معناست؟ با لبخند ، می گویم: “نه بابا ، دکتری که می دانم احتمالاً آنقدر خام نخواهد بود!” آیا معاون وزیر می تواند در بعضی جاها اینگونه صحبت کند؟

این امکان ندارد دکتر جان ، امکان پذیر نیست. من همین حرف را به هرکسی که از دیروز با تلفن تماس گرفته ام گفتم. من قول دادم حتی اگر مهندسین کار کنند ، معاون وزیر ورزش ما مهندسی نیست که بلد باشد چگونه مهندس شود! جامعه خبری با معاون وزیر ارتباط برقرار کرده است و می داند وقتی درباره مکالمات مهندسی روزنامه نگاران صحبت می کنیم درباره چه چیزی صحبت می کنیم. ما به شما اعتماد داریم دکتر

251 251

دکمه بازگشت به بالا