ورزش

افشاگری معاون سابق پرسپولیس در مورد پاداش آسیایی و جذب اسپانسر

به گزارش خبرگزاری رویداد برتر؛ رضا یلوه در پاسخ به آنچه هنگام ترک باشگاه پرسپولیس اتفاق افتاد ، گفت: رهبری جدید تشکیل شد ، دیدگاه های اقتصادی آنها با نظرات اقتصادی من مطابقت نداشت و طبیعی بود که ما از هم جدا شویم و من چندین بار اظهار کردم که برای من بهتر است. من از تخت جمشید می روم تا سمیعی و همکارانش بتوانند دیدگاه های اقتصادی خود را درک کنند.

رضا یلوه درباره اختلاف نظر از نظر سمیعی ، مدیرعامل باشگاه گفت: مسئله مهم این بود که در روز معرفی جعفر سمیعی ، وی معتقد بود که مارک های مختلف به صف شده و آماده عقد قرارداد با پرسپولیس هستند. تزریق منابع مالی و کاستی از طرف ما تاکنون محقق نشده است و رواج تاج و بدهی آن به اسپانسرهای باشگاه پرسپولیس ترغیب اسپانسرها برای عقد قرارداد با پرسپولیس را بسیار دشوار کرده است. مدیران در باشگاه پرسپولیس این هستند که مدیر جدید دیگر دوست ندارد با اسپانسر قبلی کار کند و این باعث نگرانی شرکت هایی است که حاضر به بستن قرارداد نیستند.

وی افزود: مدیرعامل جدید این باشگاه نسبت به تعدادی از قراردادها انتقاد داشت و من به او گفتم كه ما تحت شرایط و ضوابط قرارداد خوبی داشتیم و 76 میلیارد درآمد گوجه فرنگی به دست آوردیم و در 76 ماه پول به باشگاه تزریق كردیم. در زمان انصاری ، بذرها را تحت هدایت رسول پناه کاشتند و از آنها مراقبت کردند و طی 6 ماه توانستیم نه تنها 76 میلیارد دلار درآمد کسب کنیم ، بلکه با این شرایط تاجگذاری ، کمبود تماشاگر و اوضاع نابسامان اقتصادی نیز می توانیم درآمد کسب کنیم. سه برابر شده

معاون سابق باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه فقط 76 میلیارد نفر در حضور شما وارد این باشگاه شدند ، اضافه كرد: “من باید این را به دو قسمت تقسیم كنم ، روزی كه ما به این باشگاه ملحق شدیم و پس از آنكه طرح كاری را برای این پروژه و مطابق با مدل های باشگاه های اروپایی طراحی كردیم. ” اگر عادت می کردیم به 600 میلیارد تومان در سال می رسیدیم. در باشگاه های اروپایی می بینید که رونالدو و دیبالا به عنوان مثال در تبلیغات تجاری شرکت می کنند و اگر این اتفاق برای بازیکنان ما بیفتد ، قطعاً یک اتفاق خوشایند برای این باشگاه خواهد بود. این مهم است

یلوه افزود: در سال اول عقد قرارداد ، پیش بینی درآمد باشگاه به جای 76 میلیارد ، 150-200 میلیارد بود. در تاریخ 29 نوامبر 1998 ، قراردادی را امضا کردیم که قرار بود در فوریه اعلام شود ، سپس حسن انصاری فرد در 11 مارس 1998 باشگاه را ترک کرد و از 11 مارس 1998 تا 6 مه 1998 ، درآمدزایی ما عملاً متوقف شد. ، و دلیل این امر چالش بین کارگزار و عضو هیئت مدیره منجر به فسخ قرارداد شد. به من یادآوری کنم که در ابتدا 700،000 نصب در برنامه باشگاه وجود داشت ، اما پس از بحث و گفتگوهای هیئت مدیره و مصاحبه با این عضو هیئت مدیره در خبرگزاری ها ، ما در استقرار برنامه کاهش شدیدی ایجاد کردیم ، که این آسیب بزرگی به باشگاه وارد کرد و پس از آن نمی توانستیم به هواداران اعتماد کنیم. کشیدن. ما پیش بینی می کنیم که تا 20 مارس 1998 یک میلیون نصب فعال داشته باشیم و مصاحبه های دوستان و مخالفت آنها به ما آسیب رسانده است.

وی درباره پیشنهاد پیشنهادی رسول پناه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از جدایی به رادیو ایران گفت: “هیچ وقت با من صحبتی نکردند و فقط در آخرین قسمت برانکو به من اطلاع دادند که به کمک شما احتیاج داریم و من به میزان آخرین قسط هستم.” من به برانکو کمک کردم پول را بدست آورد و بعد از آن آنها جلسات متعددی را برای انتخاب مدیرعامل برگزار کردند و حتی از من برای شرکت در جلسات دعوت کردند ، اما هیچ وقت اشاره ای به مدیر عامل بودن من حتی به طور غیرمستقیم نشد و من بحث هایی که شرکت کردم ، من یک درصد شانس داشتم که اگر به آنها اعتماد می کردند و به عنوان مدیرعامل معرفی می شدند ، منابع نقدی را از خط تولید خود تهیه می کردم و به اعضای هیئت مدیره اعلام می کردم. من تصمیم گرفتم که اگر به عنوان مدیرعامل انتخاب شوم ، بلافاصله آن پول را پرداخت می کنیم و یک سری از مشکلات را که در آخر اتفاق نیفتاده اند ، حل می کنیم.

سرانجام ، من باید به هواداران پرسپولیس اعلام کنم که این پاداش لیگ قهرمانان آسیا قبلاً قبل از واریز در باشگاه پرداخت شده است و بیشتر این پاداش دیگر در دسترس نیست زیرا دوستان از مکان هایی که باید پول می گیرند ، وام گرفته اند. و انتظار پاداش آسیایی باشگاه پرسپولیس را ندارید.

258 41

دکمه بازگشت به بالا