ورزش

برای آسیا سه معضل داریم/ امیدوارم علی کریمی در انتخابات شرکت کند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، تیم فوتبال اولسان هیوندای کره جنوبی روز گذشته قهرمان لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در سال 2020 شد. در آخرین مسابقه این مسابقات تیم پرسپولیس نماینده ایران با اولسان بازی کرد گذشته از همه اینها نماینده کره جنوبی با نتیجه 2 بر یک پیروز شد و رکورد 2020 فراز و نشیب فوتبال باشگاه های آسیا را شکست.

اگر سهمیه 2 + 2 ایران در لیگ قهرمانان آسیا حفظ شود ، پرسپولیس ، استقلال ، فولاد خوزستان و تراکتور تبریز چهار نماینده کشورمان در فصل 2021 خواهند بود.

در همین رابطه ، خبرنگار آنلاین با سعید آذری ، مدیرعامل باشگاه فولاد مصاحبه کرد ، به شرح جزئیات زیر:

* خبرگزاری آنلاین – تیم فولاد یکی از نمایندگان ایران در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا است و باید از مرحله پلی آف حذف شود آف در این مسابقات شرکت کنید. این بازی ها را شروع کردید؟

– سعید آذری: آره؛ بعد از اینکه معلوم شد ما در مرحله پلی آف با تیم الوحده خود رقیب هستیم آف مطالعات این تیم آغاز شده است. کادر فنی فولاد تیم الوحده را رصد می کند و این تیم و بازیکنان خارجی را آنالیز می کند اش هستند. تمام توجه ما به بازی معطوف است بازی آف اما ما دو مشکل جدی داریم.

* مشکل چیه؟

– اول اینکه ما نمی دانیم زمان برگزاری مسابقات چیست ، و دوم اینکه هنوز مشخص نیست که چگونه و در چه بازی هایی کشور برگزار خواهد شد. البته ، با توجه به سبک جدید اتحادیه فوتبال آسیا و با توجه به توانایی قطر در میزبانی لیگ قهرمانان اروپا در سال 2020 ، بازی آف همچنین باید در این کشور برگزار شود.

* آیا شرایط دیگری برای حضور در لیگ قهرمانان وجود دارد؟

– ما یک مشکل دیگر داریم. اتحادیه فوتبال پنجره نقل و انتقالات فولادی محمد بلبلی را بسته است. نمی تواند در نیم فصل باشد بازیکن جذب می کند. البته ما به دادگاه عالی ورزش شکایت کردیم و ادامه می دهیم ، اما سوال برای من این است که در موارد مشابه مانند بابک مرادی (انتقال از مهندسی مکانیک به استقلال) و سعید واسی (انتقال از پیکان به تراکتور) فقط این فوتبالیست ها جریمه شدند و باشگاه های هدف آنها ممنوع نه؟ شاید دلیل این اتحاد این باشد که قرارداد این دو بازیکن فسخ شده است ، اما سوال من هنوز این است که آیا تفاوت بین فسخ بی دلیل بدون اطلاع چیست؟ آیا آنها متفاوت هستند؟


صحنه ای از دیدار فولاد خوزستان و استقلال تهران

* آیا پرسپولیس می تواند دوباره به فینال آسیا صعود کند؟

“باید در مورد بازی نهایی بگویم که تیم اولسان تقریبا به طور معجزه آسایی برنده شد. من همچنین سخنان یحیی گل محمدی ، سرمربی پرسپولیس را خواندم. خسته نباشید ازش می من می گویم. در فوتبال ، بعضی اوقات متغیرهای کنترل نشده ای وجود دارند که نتیجه را تعیین می کنند. این مسئله در مورد پرسپولیس نیز صدق می کند انجام شد. به هر حال عملکرد پرسپولیس می تواند این اطمینان را به سربازان ایرانی بدهد که مستحق رسیدن به سطح بالاتری هستند.

* فولاد کوچک در لیگ برتر سالم و او در آخرین مسابقه مقابل نفت مسجد سلیمان ایستاد و شکست خورد. چه فکری در این باره دارید؟

“من باید از کادر فنی و جواد نکونام برای بازی با نفت مسجد سلیمان تشکر کنم. شکست مقابل نفت می تواند شوک خوبی برای تمرکز بیشتر تیم ایجاد کند. زمین در آن مسابقه کیفیت خوبی نداشت و نمی توان کار خاصی انجام داد. یکی دو بازیکن هم اشتباهات فردی داشتند و ما در دقیقه یک گل زدیم که قابل جبران نیست. ما در حال آماده سازی با پارچه برای بازی بعدی هستیم.

* شما همچنین عضو مجمع عمومی اتحادیه فوتبال هستید. روز گذشته علی کریمی در مصاحبه ای اعلام کرد که با شرایط مناسب در انتخابات ریاست جمهوری شرکت خواهد کرد. فکر می کنید این اتفاق بیفتد؟

– چرا که نه. فوتبال برای کریمی و “کریمی” ها است. فکر می کنم تصمیم کریمی قابل احترام است و اخبار بالا برای من که 16 سال مدیر فوتبالم بوده ام خارق العاده آه تو است. من از این و پیشنهاد خوشحالم حضور من از انتخابات فدرال استقبال می کنم. علی کریمی ، از کودکی ، زمین را برای فوتبال خورده است و این خلاصه ای از فوتبال ما است که می تواند در اتحاد نیز موثر باشد.

* کریمی شرایط را اعلام کرد حضور برای انتخابات در دسترس باشید یعنی اعضای مجمع عمومی و روسای هیئت ها مستقل هستند رای دادن. فکر می کنید اعضای مجمع عمومی نیز از حضور کریمی استقبال می کنند؟

– من نمی توانم از جانب بگذارید در مورد این مسائل صحبت کنم. سال گذشته من بیانیه دادم و بازیکنان فوتبال را به انتخابات دعوت کردم انجمن صنفی کردن علی همچنین دوست خوب من است و امیدوارم تصمیم درستی برای شرکت در انتخابات اتحادیه فوتبال بگیرد. تعداد اعضای انجمن که از مدیریت فوتبال حمایت می کنند نیز از حضور کریمی حمایت و استقبال می کنند.

دکمه بازگشت به بالا