خبرهای کلی

بودجه شهرداری‌ها بر اساس واقعیت بسته شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش آنلاین ، مهدی مهرور چهارشنبه شب با شهرداران شهر ساوجبلاغ در فرمانداری این شهر گفتگوهایی انجام داد و از شهرداران خواستار نهایت دقت در نوشتن بودجه سال آینده شدند.

وی با تأکید بر اینکه فصل بودجه در شهرداری ها آغاز شده است گفت: شهرداران باید اطمینان حاصل کنند که بودجه ها به گونه ای نوشته می شود که اعتبارات محقق شود.

سرپرست فرمانداری ساوجبلاغ تبدیل منطقه چهارباغ به یک شهر را تبریک گفت و گفت: بگذارید همه ما در توسعه این شهر جدید به شکلی مطلوب کمک کنیم و خدمات بیشتری به مردم خوب منطقه ارائه دهیم.

مهرور با تأکید بر ایجاد منطقه شهری در منطقه ابریشم ، افزود: شهرداری چهارباغ باید تلاش جدی کند تا این منطقه را در اولویت کار خود قرار دهد. کردن

وی افزود: البته این تأکید من بر سایر شهرداران از جمله دولت جدید شهر است. گلسار، کوهسار و هشتگرد ، که توجه جدی به مناطق آسیب پذیر و محروم شهر دارند و خدمات خود را به طور عادلانه بین شهروندان توزیع می کنند.

سرپرست فرماندار ساوجبلاغ در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به روز 26 ژانویه که روز ایمنی و زلزله نامیده شد ، اظهار داشت: تصادفات گزارش نشده و شهرداران خاکریز اولین کسانی هستند که با بلایای طبیعی برخورد می کنند ، بنابراین باید همیشه آماده باشند. شغل و برنامه های مختلف تبلیغاتی شهری خود را علاوه بر رعایت 2800 استاندارد شهروندان ، مانورهای آماده داشته باشید بودن آموزش دیده و آموزش دیده برای مقابله با حوادث.

مهرور شهرداران را تشویق کرد شهروندان را به استفاده از سیستم های مترو شهر جدید هشتگرد برای سفرهای برون شهری ترغیب کنند ، هم از توسعه خطوط و هم از بار ترافیکی جاده ها.

رئیس دولت ساوجبلاغ با اشاره به مراقبت از شهرداران برای مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز ، گفت: شهرداران باید تلاش کنند منابع درآمد پایدار برای امور شهرستان فراهم کنند.

وی تأکید کرد که بهسازی جاده ها و فضای سبز باید در دستور کار وی قرار گیرد و در هنگام اجرای پروژه ها همیشه باید به مسئله سازگاری توجه ویژه داشته باشد.

در این جلسه ، هر شهردار بحثهای خود را در مورد مدیریت شهری در منطقه خود و تصمیمات موارد مورد نیاز برای حل مشکلات اعلام و مورد بحث قرار گرفت.

دکمه بازگشت به بالا