خبرهای کلی

تأمین امنیت شغلی کارگران کشت و صنعت مغان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرنگار آنلاین گفت: سید عبدالله طباطبایی به همراه رئیس خود پارس آباد ، دوشنبه شب با حضور در بخشهای مختلف تولیدی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان ، با شنیدن نگرانی های کارگران و شرکت در جلسه کمیته بازرسی شرکت ، بازدید سرزده ای از بخشهای مختلف تولید این شرکت انجام داد. بر سلامت روان کارمندان و همچنین پرداخت به موقع حقوق کارمندان نظارت می کند.

وی با تأکید بر لزوم استفاده از ظرفیت کامل واحدهای تولیدی مجتمع عظیم کشاورزی در فصول سال ، افزود: شرکت کشاورزی ، صنعتی و دامپروری مغان مستقل نیست ، از نظر قانونی اداره می شود و از این نظر با پرداخت به موقع حقوق ، کار شغلی کارکنان را پس از استعفا فراهم می کند یک پرونده ممکن است پیگیری شود که ممکن است توسط دادگستری استان اردبیل پیگیری شود.

دادستان اردبیل بر پویایی و فعالیت همه کشورها در مجموعه تولیدی کارآمد در کشور تأکید کرد و اظهار داشت که به هیچ وجه انتقال زمین خارج از شرایط پیش بینی شده از شرکت ، البته شامل همه عوامل ، قابل قبول نخواهد بود. تاکنون ، امور شرکت با نظارت و پیگیری لازم پیشرفت خوبی داشته است.

طباطبایی با بیان اینکه مدیران شرکت باید به مدیران دارایی مورد اعتماد کشت و صنعت اعتماد داشته باشند ، خاطرنشان کرد: امور و وظایف شرکت به بهانه های مختلف نباید به تأخیر بیفتد و انتظار می رود روند فعلی شرکت افزایش و تولید را افزایش دهد.

وی منافع عمومی را قبل از هر چیز مورد توجه قرار داد و تأکید کرد که باید کاشت در فصل پاییز و نهاده ها در نظر گرفته شود که طبق گزارشات 95 درصد آن محقق شده است و ما انتظار داریم که یک برنامه مناسب برای افزایش روحیه کارکنان و کارکنان ایجاد شود. این منطقه را کشت کنید و در رسیدگی به هزینه ها بسیار مراقب باشید.

دادستان استان اردبیل با اشاره به ظرفیت عظیم بخش کشت و صنعت مغان در زمینه کشاورزی اظهار داشت: طراحی شده های استخراج روغن دقیقاً پاسخگوی نیازهای عظیم کشور در این مجموعه امروز است.

طباطبایی از پیگیری های قضایی دادگستری استان اردبیل به منظور ایجاد هر چه سریعتر هیئت مدیره و مدیرعامل جدید شرکت خبر داد و گفت: در این مدت دادسرا وارد شرکت می شود و از آن خارج می شود و از حقوق عمومی محافظت می کند و از اتلاف آن جلوگیری می کند. دارایی، مالیه، سرمایه گذاری وی از نزدیک نظاره گر و انتظار دارد که همه صاحب نظران و مردم تقوا الهی را در بیان ، نوشتن و عمل رعایت کنند.

وی در جریان بازدید سرزده از کارخانه قند ، انبارهای شکر و شیرخشک و لبنیات شرکت کشاورزی ، صنعتی و مالداری مغان ، به دنبال تصویب جلسات قبلی این کمیته ، وی بر انسجام ، وحدت و نظارت در دوره تغییر و تحویل تأکید کرد.

دکمه بازگشت به بالا