ورزش

تارتار: پرسپولیس می تواند قهرمان آسیا شود

سرمربی تیم فوتبال پیکان می گوید پرسپولیس از وضعیت خوبی برخوردار است و می تواند یک قهرمان آسیا باشد.

مهدی تارتار در مصاحبه با رویداد برتر در مورد ارزیابی پرسپولیس گفت: “پرسپولیس در شرایط بسیار خوبی بازی می کند و حتی بهتر از بازی در دوره کالدرون بازی می کند.” گل محمدی نیز بسیار باتجربه و پخته است. او در مسابقات لیگ از ترکیبی استفاده کرد که می خواست در فینال استفاده کند.

وی افزود: اگر واقع بینانه صحبت کنیم ، پرسپولیس دو بازیکن اصلی خود را در خط حمله از دست داده است. مهدی ترابی و علیپور بسیار تأثیرگذار بودند. در کنار این افراد ، عیسی الکثیر نیز محروم شد. البته افراد جایگزین خوبی جذب شده اند و هنوز هم در شرایط بسیار خوبی قرار دارند.

تاتار درباره کمبود برخی بازیکنان در پرسپولیس در آخرین بازی لیگ قهرمانان آسیا نیز گفت: در غیاب سه بازیکن کار سختی خواهد بود اما پرسپولیس با جذب بازیکنان جدید اکنون گزینه های خوبی دارد که می توانند به این تیم کمک کنند. امیدوارم این کمبودها به پرسپولیس نرسد تا بعد از سالها جام ارزشمندی کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان به فرصت های تیم های کره ای نیز اشاره کرد و اظهار داشت: فکر می کنم با تعصب و غیرت ایرانی تنها فرصت های کره ای ها قابل مقابله است. در حال حاضر ما از جذب بازیکنان خارجی نیز محروم هستیم و فقط تعصب و غیرت ایرانی ها می تواند غیرممکن را غیرممکن کند.

در آخر ، او گفت ، ما باید پرسپولیس را به عنوان یک تیم ملی در نظر بگیریم. اگر اکنون در مورد پرسپولیس به عنوان سرمربی یک تیم لیگ برتری صحبت می کنم به این دلیل است که من پرسپولیس را به عنوان نماینده ایران در فینال لیگ قهرمانان آسیا می بینم. تاکنون همه کمک کرده اند و حمایت از پرسپولیس باید ادامه داشته باشد. امیدوارم پرسپولیس با جام برگردد تا همه خسته شود.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا