خبرهای کلی

ترور دانشمندان هسته ای نشانگر ترس دشمنان از پیشرفت کشور است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرنگار آنلاین گفت: حجت الاسلام نورعلی دیلم بعدازظهر پنجشنبه در مراسم تشییع جنازه شهید فخری زاده ، دانشمند هسته ای کشور اظهار داشت: کشتار شهدای هسته ای نشان دهنده ترس دشمنان از پیشرفت علمی انقلاب اسلامی ایران است.

وی گفت: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از طریق تفکر اولیه حاصل شد و امروز ترور شهدای هسته ای نشان دهنده ترس آن از دشمنان از پیشرفت علمی انقلاب اسلامی ایران است.

دیلم افزود: “امروز ، هیچ تفاوتی بین دشمن کارگران و دانشمندان وجود ندارد ، زیرا دشمن از تفکر الهی و جهادی و کسی که علیه ظلم و جنایت فریاد می زند ، می ترسد.”

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور با بیان اینکه مقابله حقیقت با باطل یک سنت مهم خداوند است ، تصریح کرد: یکی از سنت های مهم خداوند متعال که تغییری نکرده ، مقابله با باطل است که علیه آدم (ع) اتفاق افتاده است. مقابله با آن تا به امروز بوده و هست.

دیلم با اشاره به اینکه دشمنان در طول تاریخ به دنبال سرکوب ، استعمار و جنایت بوده اند ، گفت: “هیچ چیز و حقیقت ثابت نیست زیرا م believeمنان امیدوارند که وعده الهی اتفاق بیفتد زیرا خداوند وعده داده است که حزب الله و پیروزی نهایی م believeمنان خواهد بود. ” است.

وی با تأکید بر اینکه پایان کار برای دانشمندان و مrsمنان واقعی است ، افزود: با تفکر اولیه می توانیم در برابر باطل تا روز قضاوت بایستیم ، زیرا انقلاب اسلامی به همین ترتیب و در امتداد تفکرات اولیه دنبال شد.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی در شمال کشور با اشاره به اینکه بلوک شرق از بین رفته و انشا willingالله بلوک غرب نابود خواهد شد ، گفت: “در روزهایی که تحلیلگران جهان فکر نمی کردند تفکر قرآن ، مقدس پیامبر (ص) و آموزه های دین غالب است ، امام راحل الهی همه معادلات و افکار را قطع کرد و پیام انقلاب اسلامی را در سراسر جهان پخش کرد.

دیلم با تأکید بر اینکه نظریه امام راحل ، حاکمیت مستضعفان و مقاومت در برابر دشمنان امروز اثبات شده است ، گفت: “امروز دیدن ثمرات جهان اسلام برای دشمن دشوار و غیرقابل تصور است ، و از جنگ دستور داده تا قتل شخصیتهای بزرگ.” آنها به هر طریقی به انقلاب ضربه زدند.

وی افزود: امروز به برکت تلاش مردم و در نظر گرفتن توانمندی های کشورمان و جوانان ، دانشگاهیان ، اندیشمندان خود ، همه این بحران ها را پشت سر گذاشته و در دنیا افتخار می کنیم.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور در ادامه سخنان خود با بیان اینکه یکی از محورهای مهم گام دوم انقلاب مشاهده و تبیین تحولات پیشرفته انقلاب بود ، افزود: ما به نتایج قابل توجه و سطح بالا و داخلی دست یافته ایم ما با توجه به توانایی های خود توانستیم نقش اصلی را در جهان بازی کنیم.

دیلم با تأكید بر اینكه ترورها و اقدامات این چنینی از نشانه های ترور دشمن است ، گفت: “امروز دشمن برای دیدن پیشرفت و عزت كشور ما دشوار است و این نشان می دهد كه دشمنان از پیشرفت علمی ما می ترسند و چنین اقداماتی را انجام می دهند.” زنند.

وی با بیان اینکه تفکر اولیه شهدا امروز خصوصاً شهید سلیمانی و شهید فخری زاده پایدار خواهد بود ، گفت: این تفکر از تفکر ناب انقلاب ناشی می شود که امروز دانشجویان بی شماری از این تفکر آکادمیک و انقلابی در سراسر جهان وجود دارند که قادر به آنها در برابر استعمار مقاومت خواهند کرد. ” کردن

دکمه بازگشت به بالا