ورزش

تقسیم امتیازات در فولادشهر/ استقلال صدر جدول را تعارف زد

به گزارش رویداد برتر؛ در چارچوب هفته هفتم مسابقات لیگ برتر ، دو تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران از ساعت 15 امروز در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند. بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید و امتیازات بین شاگردان رحمان رضایی و محمود فکری تقسیم شد. بالای بالا

شروع نیمه اول با حمله تیم ذوب آهن همراه بود و میلاد جهانی در خط شانزدهم آبی پوشان روی خطای مدافعان استقلال موضع گرفت که این ضربه توسط محمد رشید مظاهری مهار شد. توپ در وسط زمین ادامه پیدا کرد و استقلال سعی کرد به نیمه زمین حریف نزدیکتر شود و فرصتی برای خودش ایجاد کند. آبی پوشان پایتخت از برخی از شوت های شوت ها استفاده کردند اما اوضاع به جایی نرسید و نتیجه را تغییر نداد. یکی از این موقعیت ها ضربه سر محمد دانشگر در دقیقه 19 بود که با اختلاف فاصله از کنار دروازه ذوب آهن به بیرون رفت.

پس از موقعیت های استقلال ، بازی به راحتی پیش رفت و دو تیم در میانه زمین سعی کردند راهی برای نزدیک شدن به دروازه های یکدیگر پیدا کنند. در دقیقه 40 ، دو تیم نتوانستند بیشتر از این جلو بروند و موقعیت قابل توجهی برای به خطر انداختن گل تیم وجود نداشت. در دقیقه 43 ارسلان مطهری که پشت شانزده شانزدهم به سمت دروازه ذوب آهن می رفت با خطای عبدالله حسینی متوقف شد. صورت. استقلالی ها معتقد بودند بازیکن ذوب آهن باید از زمین بازی اخراج شود. در پایان ، تلاش دو تیم برای تغییر نتیجه بی نتیجه بود تا اینکه بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

500

شروع نیمه دوم با حملات تیم آبی پوشان پایتخت همراه بود. در دقیقه 49 هرویه ملیچ به محوطه جریمه ذوب آهن حمله کرد و توپ را به احمد موسوی سپرد و این بازیکن در محوطه جریمه حریف ظاهر شد و یک شوت به سمت دروازه ذوب آهن زد که شهاب گردان آن را به کرنر تبدیل کرد. در آن زمان توپ در اختیار استقلال بود اما شاگردان محمود فکری نتوانستند موقعیت قابل توجهی برای آنها ایجاد کنند و دفاع ذوب آهن و تأخیر آبی پوشان مانع از خطر افتادن دروازه حریف توسط استقلال شد.

بعد از موقعیت های استقلال ، بازی بدتر از قبل شد و دو تیم در میانه زمین برای یافتن راهی برای گلزنی تلاش کردند. قائدی در دقیقه 69 از پشت محوطه جریمه ذوب آهن به برتری رسید اما ضربه وی توسط گردان مهار شد. بازیکنان ذوب آهن در دقیقه 78 موقعیت های قابل توجهی ایجاد کردند. ذوب از سمت راست محوطه جریمه توسط استقلال در قالب یک ضربه به سمت دروازه آبی ها ارسال شد که این ضربه را مظاهری مهار کرد و ضربه پورافراز را دروازه بان استقلال مهار کرد تا نتیجه بازی تغییر نکند.

در پایان بازی ، دو تیم بیشتر در میانه میدان بودند و موقعیت قابل توجهی وجود نداشت و هدف تیم نیز به خطر نیفتاد. در پایان تلاش دو تیم برای به ثمر رساندن گل پیروزی بی نتیجه بود ، بنابراین بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید و امتیازات در اصفهان تقسیم شد.

داور: مرتضی منصوریان

ترکیب فولاد اصفهان:

شهاب گردان ، وحید محمدزاده ، سید عبدالله حسینی ، علی دشتی ، میلاد جهانی ، عرفان پورافزار ، مهرداد قنبری ، ابوالفضل عکاشه (70- دارکو بیدوف) ، دانیل مومنی (70-رضا حبیب زاده) ، فرسردی-مام

سرمربی: رحمان رضایی

ترکیب استقلال تهران:

محمد رشید مظاهری ، محمد حسین مرادمند ، محمد دانشگر ، هراویه میلیچ (69-متین کریم زاده) ، احمد موسوی ، مهدی مهدی پور ، مسعود ریگی (81-فرشید باقری) ، آرش رضواند ، وریا غفوری (81 فرد) امیر ارسلان مطهری.

سرمربی: محمود فکری

دکمه بازگشت به بالا