خبرهای کلی

جشنواره قصه‌گویی سرداران شهید و شهدای استان یزد برگزار می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، عباس مولازینلی روز پنجشنبه در چهارمین کنفرانس مطبوعاتی کنگره ملی 4000 شهید استان یزد از ایجاد و پیش بینی 28 ویژه برنامه هنری در قالب دومین کنگره شهدای استان یزد خبر داد و اظهار داشت: شهدایی که از آنها پیروی خواهیم کرد ، زمینی بودند و در میان انسانها زندگی می کردند و فقط شخصیت آنها به برتری آنها منجر شد.

ابباز ملازینلی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب بر برگزاری کنگره ها و اماکن یادبود با برنامه های جدید و تأثیرگذار تأکید دارند و بر این اساس تلاش می کنیم با مشارکت و پشتیبانی مردم منطقه برنامه های موثری ارائه دهیم.

وی ادامه داد: “یکی از شاخص ترین برنامه های کمیته فرهنگی کنگره 4000 شهید استان یزد که در بهمن ماه امسال با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار می شود.”

مولازینلی همچنین 30 دقیقه انیمیشن سه بعدی با موضوع دفاع مقدس ، 10 طرح اینفوگرافیک شهدا ، 10 دقیقه حرکت گرافیکی درباره نقش سپاه الغدیر در عملیات دفاع مقدس ، پیش نمایش تبلیغاتی دومین کنگره ملی شهدا ، 10 دقیقه سرود و ساخت مستند جداگانه برای شهدا ، ساخت و تزئین اتوبوس ویژه گردشگری برای شهدا ، ساخت رادیو شهرآرا با تمرکز بر چهار شهید برجسته استان و ساخت سه قسمت ویژه از برنامه یزد بانو با محوریت شهدای شاخص استان از جمله برنامه ها این یک کمیته فرهنگی است.

400 دقیقه محتوای فرهنگی برای کنگره ایجاد شد

دبیر کمیته فرهنگی کنگره ملی 4000 شهید شهرستان یزد همچنین از تولید 400 دقیقه محتوای فرهنگی شامل موشن گرافیک ، انیمیشن ، بازی اندروید و … خبر داد و اظهار داشت: از هنرمندان تا ارسال آثار ، 10 بازی ساخت ، تولید نرم افزار اندروید ، انیمیشن ، فیلم سینمایی ، فیلم سازی ، کلیپ های آیه ، داستان سرایی ، طراحی پوستر ، خوشنویسی و …

سید حسین راسخی اظهار داشت: تاکنون بیش از 300 اثر به دبیرخانه کمیته فرهنگی کنگره 4000 شهید استان یزد ارسال شده است.

راسخی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: دومین کنگره ملی شهدای استان یزد با 40 سرویس محرومیت زدایی متفاوت از سایر کنگره ها کار می کند و امیدواریم بتوانیم موارد خوب را در قالب یک کنگره رقم بزنیم.

اجرای طرح بصری “بدن و تانک” در باغ موزه دفاع مقدس در جزد

رئیس سازمان هموار ، منظر و منطقه سبز شهرداری یزد با اشاره به برنامه های اجرا شده در قالب این کنگره گفت: پروژه “قهوهای مایل به زرد و تانک” در باغ موزه حفاظت مقدس در حال انجام است و یکی از برجسته ترین پروژه های بصری کشور است. دفاع مقدس است.

علیرضا رسولی اظهار داشت: این طرح به عنوان یکی از مارک های بصری حفاظت مقدس در کشور ارائه می شود.

وی همچنین اعلام کرد 1650 نهال مثمر و غیر مثمر به یاد 1650 شهید شهر یزد در بلوار دفاع مقدس کاشته می شود.

به گزارش آنلاین ، مراسم اختتامیه دومین کنگره ملی 4000 شهید استان یزد اسفند ماه سال جاری در یزد برگزار می شود.

دکمه بازگشت به بالا