استان ها

رونمایی از کتاب شعر “ماهی کوچکی بودم”

به گزارش رویداد برتر از قشم ، کتاب “من ماهی کوچکی بودم” مجموعه شعرهای صدیقه اسلامی ، شاعر بزرگ جزیره است که شامل 56 شعر کوتاه و سفید در 48 صفحه کوتاه است و به موضوعاتی مانند طبیعت ، محیط زیست ، جامعه و حتی عشق بیشتر.
این کتاب شعر توسط انتشارات سمت روشن کلمه منتشر شده و سومین کتاب این شاعر است.
صدیقه اسلامی از سال 1380 عضو فعال انجمن شعر قشم ، از سال 2009 عضو انجمن شعر استان هرمزگان بوده و دارای افتخارات بی شماری در زمینه ادبیات و شعر در جزیره و کشور است.
وی اولین فراخوان برای انتخاب کتاب سال جزیره قشم را در شعر “من نیاز به نوشتن مجموعه شعر دارم” برای یک بخش زندگی ، با کسب بهترین رتبه کشور در کنگره ملی اهل بیت (ع) در سال 1997 انتخاب کرد. سیستان و بلوچستان-کرمان و هرمزگان) شاعر روز در فصل آزاد پنجمین جشنواره فصلی هرمزگان در هفت استان کشور در سال 96 مقام اول ، اولین جشنواره شعر استان هرمزگان مقام اول و جشنواره شعر در استان هرمزگان مقام هفتم را کسب کرد. خانم
گفتنی است ، به منظور توسعه فعالیت های فرهنگی و معرفی هنرمندان مستعد این جزیره به نظم و با حضور حمیدرضا مومنی رئیس جمهور و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ، کتاب هنرمندان این جزیره در منطقه ساماندهی می شود. مختلف ، مانند؛ داستان ها ، شعرها و موسیقی ارائه و ارائه می شود.

دکمه بازگشت به بالا