خبرهای کلی

سوالاتی که مسئولان باید درباره آن به مردم پاسخ بدهند

س importantال مهم این است ، اگر این تحریم ها و تجاوزات از نظر مسئولان شدید باشد ، چه اقدامات مهمی برای خنثی سازی آنها انجام شده است؟ اگر اقدامی جدی انجام نشود ، معلوم می شود که یک امید پنهان برای کری و اوباما وجود دارد ، یا حتی بدتر ، و اگر چنین باشد ، باید منتظر کلاهبرداری های دیگر و زمان و انتظارات بیشتر از آنها باشیم. ولت اگر چنین است ، آیا هیچ نشانه ای از انتظار برای انزال پس از تعمیق (عزیمت ترامپ و ورود بایدن) در برخی از سرها وجود ندارد ، و این به خوبی قابل مشاهده نیست؟ آیا ماهیت مکالمات آنها از چنین مفهومی الهام نمی گیرد؟

ما بسیار شنیده ایم که به ایالات متحده اعتماد نداریم ، و در واقع ، رئیس جمهور در جلسه ای با رهبری گفت که ما فهمیدیم هیچ کس به ما کمک نمی کند و ما باید روی دو پای خود بایستیم ، این بدان معناست که ما باید در ایالات متحده اقدام کنیم. علیه تحریم های آمریکا. اساسی بود.

کشورهایی مانند کشور ما تحریم شده اند ، مانند چین و روسیه ، و پوتین یا رئیس جمهور چین در مقابله با تحریم ها چه پیشرفتی داشته اند و ما چه کرده ایم؟ آیا ما می توانیم سر خود را در برابر دولت های جهان ، ملت و خدا بلند کنیم و پاسخ دهیم؟ چقدر در کشور کم است که به این همه نیاز داشته باشیم؟ ما با امکانات خدادادی و نیروی کار ماهر و غیر ماهر چه مقدار استفاده کرده ایم؟
در زیر برخی از مواردی که مسئولان باید با حفظ حق س toال برای مردم توضیح دهند ذکر شده است:

1. در زمینه تولید با شعارهای رونق تولید و جهش تولید چه اقدامات مثبتی در سطح جهانی و در مقایسه با سایر کشورها از جمله کشورهای منطقه که می توان به آنها اشاره کرد انجام شده است؟ از اجرای رسوایی اصل 44 مشخص است که موانع زیادی برای تولید و سفر تولید کننده وجود دارد.

2- وابستگی به دلار که موضوع بسیاری از شعارها است ، تا چه اندازه محقق شده است و تا چه میزان بر اساس تجارت مبادله ای یا ارزهای ملی احزاب توسعه یافته است؟ ما که بیشترین و شدیدترین تحریم ها را داشتیم ، باید بر قطع روابط و تشویق کشورهای دیگر نیز اصرار می کردیم.

3. بیکاری و اشتغال در مقایسه با گذشته چقدر افزایش یافته است؟ اشتغال فعال تا چه حد محقق شده است و چقدر امید به آن وجود داشت؟

4- فروش مواد اولیه دقیقاً چقدر و برای چه محصولاتی انجام می شود که می تواند ضربه بزرگی به صادرات کالا و در ازای آن قیمت مناسبی برای تولید محصولات باشد؟

5- چه محصولاتی ، به ویژه محصولات استراتژیک صادراتی ، به ویژه زنجیره تولید محصولات کشاورزی تکمیل شده است؟

6. تکمیل خطوط حمل و نقل (زمینی ، هوایی و دریایی) که به خودی خود می تواند کشور را از بسیاری جهات از وابستگی خلاص کند ، چقدر فاصله دارد؟

7- بازاریابی برای فروش محصولات ، به ویژه به بخش خصوصی و به ویژه به کشورهای منطقه ، تا چه اندازه انجام شده است و چند درصد از آنها توانسته اند از این بازاریابی محافظت کنند و به یک بازار دائمی برای کشور تبدیل شوند؟

8- مشارکت در توافقات بین المللی و منطقه ای تا کجا پیشرفت کرده است؟ ما هنوز میهمان توافق شانگهای هستیم و از گروه بزرگ اخیر به رهبری چین فاصله زیادی نداشتیم.

9. چرا تراز ارزی و تجاری تحقق نیافته است؟ چرا ما نمی توانیم از همه پول پرداخت شده در عراق و سوریه نقش اصلی را داشته باشیم؟ چرا اختلاف در ترازنامه ما با همسایه شمالی روسیه بسیار وحشتناک است؟

10. تاجی که همه می بینید مواج است. ما که اولین کشته ها هستیم ، چرا دائماً آمریکا و اروپا را سرلوحه اخبار قرار می دهیم؟ اگر افتخاری وجود دارد ، همانطور که می گویید ، این برای افرادی است که از قوانین پیروی می کنند. آیا این سیاست منحنی جواب می دهد؟

11. آیا استقلال فناوری اطلاعات مسئله جدی نیست؟ سیستم اطلاعات ملی چقدر توسعه یافته و تا چه حد پیروی کرده است؟

12- ترویج و معرفی فرهنگ ایرانی با تشویق نویسندگان ، فیلمسازان و سایر هنرمندان تا چه اندازه محقق شده است؟

13. چرا ارزش پول ملی اینقدر کاهش یافته است و چرا با قرار دادن سکه و دلار در بازار ثروت ملی هدر رفته است و چرا نقدینگی به این سرعت افزایش یافته است؟

14- چرا فاجعه بار است و چرا وضعیت مسکن که مجبور شدید مختصراً اعتراف کنید ، کنترل نمی شود؟ در نتیجه ، جوانان تمایلی به ازدواج و بچه دار شدن ندارند که عواقب آن بعداً نمایان می شود. شکاف نسل ها بیشتر شده و تأثیرات منفی زیادی بر آینده کشور دارد

15- چرا این همه افزایش قیمت مشاهده می کنیم ، حتی اگر می دانیم کالاهای وارد شده به گمرک سپرده گذاری شده و مردم به دلیل عدم هماهنگی بین بانک مرکزی و گمرکات مزاحم شده اند؟ هنگامی که مقامات شروع به فکر کردن در مورد حل مشکل حل نشده می کنند ، از جایی فریادی شنیده می شود.

16. از شکاف شدید طبقاتی ؛ فقرا فقیرتر و ثروتمندتر ثروتمندتر شده اند ، می دانید؟ چه کسی مسئول است؟

17- برای تأمین معاش چه تأمین مالی می کردید؟

18- آیا این شأن کابینه است که وقت خود را به امور روزمره ، از جمله مرغ و تخم مرغ اختصاص دهد ، و قول هایی بدهد که برای حذف یا کوتاه شدن صف ها تحقق نیافته است؟

19- آیا شما به نظری اعتقاد ندارید که بتواند بر همه جنبه های زندگی یک ملت تأثیر بگذارد؟ اینها بیشتر موضوعاتی است که کمتر به تحریم ها مربوط می شود. این نوع نگاه و توانایی درونی می تواند بسیاری از آنها را در درون حل کند.

20- آیا کشورهای کوچک منطقه مانند امارات متحده عربی به دلیل مدیریت ضعیف و اختلاف نظر داخلی هزینه های ما را پرداخت می کنند؟ اگر قدرت نظامی نداشتیم ، قطعاً وضعیت ما بسیار بدتر می شد.

21. آیا مقامات منتظر ورود دولت جدید ایالات متحده بودند؟ همانطور که وی گفت ، برای ما مهم نیست که چه کسی رئیس جمهور خواهد شد. آیا قول را در عمل می خوانید؟

22- وضعیت اطلاعات که متاسفانه خوب نیست. چرا افراد برجسته را می کشیم؟

اکنون تیم بایدن از قبل قدرتمندتر است و اگرچه خود آنها مشکلات زیادی دارند ، اما آنها موافقت می کنند که منطقه را تحت فشار قرار دهند و ایران را تحت فشار قرار دهند. اروپا نیز مانند بیدار شده از خواب زمستانی (علی رغم اینکه افراد خوش بین آمریکا را منزوی کرده اند) احیا می شود و آشکارا خط می کشد و اتحاد خود را با دموکرات ها اعلام می کند.

بنابراین باهوش باشید و بارها و بارها فشار مضاعف بر کشور وارد نکنید. مگر اینکه گفت همه چیز در داخل است. آیا این معنی وعده های شماست؟

حداقل یک کلمه را فراموش نکنید و ملت را خیلی تحقیر نکنید. آمریکا از دیگران راضی نیست ، فقط از تحقیر ما است ، بنابراین اروپا نیز راضی است ، بنابراین باهوش باشید ، شما شریک آنها نخواهید بود.

اگر پاسخ به س questionsالات بالا قانع کننده نیست ، بگذارید این را بپذیریم ، ما منتظر دولت جدید ایالات متحده با نام و نشان خود بوده ایم و فقدان پاسخ مثبت به موارد فوق یک نشانه واضح است.

من تعجب می کنم از نظریه پردازان اقتصادی ، سیاسی و مذهبی ، که همه از سیاه نمایی صحبت می کنند ، که تا حدودی تقصیر آنهاست و منجر به تعهد و اطاعت می شود. آیا آنها نباید برای مدت زمانی كه تهدید و مداخلات بیگانه از كشور برداشته شده است ، برنامه های موثری ایجاد كرده و تغییرات جناحی مورد نظر را به خود واگذار كنند ، آیا باید بحث داخلی را شروع كنند؟

اکنون پایان دولت فعلی و بهترین زمان برای جمع بندی فعالیت های آن و ارائه آن به مردم است. به یاد داشته باشید که شما چه قول داده اید و اکنون کشور چگونه است. پیش بینی های سیاسی نباید چهره موضوع را پاک کنند. اگر هر مقام یا دستگاهی مانع این کارها می شود یا مانع آنها می شود ، یا صلاحیت خود را از آنها سلب کرد ، این را صریحاً بیان کنید و این کار را روی صفحه انجام ندهید تا مردم وظیفه خود را بدانند.

این را می توان نه تنها به دولت فعلی ، بلکه به هر دولت یا حتی قدرت دیگری تعمیم داد. همه باید پاسخگو باشند. تاریخ همه فعالیت های ما را ثبت می کند و خدا ناظر و انتقام جویانه است.

دکمه بازگشت به بالا