خبرهای کلی

شب یلدا با مجریان متفاوت

امسال ، کانال های مختلف سیما ، مشابه و کمی متفاوت از سال های گذشته ، برنامه های مختلف را به عنوان یک برنامه ویژه برای شب یلدا می دیدند.

علی ضیا و فرمول 1 و همچنین یلدا
برنامه های فرمول یک 1997 و 1998 ویژه برنامه یلدا کانال اول بود و علی ضیا مسئولیت اجرای آن را بر عهده داشت. در دو سال گذشته ، این برنامه با حضور چهره های شناخته شده دستاورد سال پخش شده است. فرمول 1 که از 31 دسامبر از شبکه یک سیما پخش می شود ، امشب میزبان عناصر جدیدی خواهد بود. گفته می شود که این برنامه برای شب یلدا نیز تهیه شده است که احتمالاً با عناصر و مراحل مختلفی همراه خواهد بود.

از طرف دیگر ، امسال مسابقه آشپزی دستی شب یلدا از شبکه یک سیما پخش می شود. مهران رجبی ، نادر سلیمانی و امیر کربلایی زاده سه چهره هستند که نه به عنوان مهمان و شرکت کننده بلکه به عنوان داور در این مسابقات حضور خواهند داشت. سه خانواده به همراه پدربزرگ و مادربزرگشان به این مسابقه دعوت شده اند و در حال تهیه غذاهای سنتی هستند.

اولین اجرای یلدایی پورسرخ
پوریا پورسرخ که با رقابت ایرانی خود پا به عرصه وجود گذاشته است ، امسال برای اولین بار برنامه مناسبی را در این مسابقات تجربه می کند. این مسابقه که شرکت کنندگان اصلی آن افراد عادی هستند ، به مناسبت شب یلدا با حضور بازیگران ، خوانندگان و ورزشکاران پخش می شود و سه شب متوالی پخش می شود. این نمایش ویژه قرار است به صورت زنده پخش شود و ساختاری متفاوت دارد. علاوه بر بازی های قدیمی ایرانی ، قسمت های گفتگو محور را نیز در آن خواهیم دید. چندین خواننده محبوب در این برنامه ویژه برنامه اجرا می کنند.

مسابقات ، ویژه برنامه های یلدا شبکه 3
طبق روال دو سال گذشته رضا رشیدپور ، برنامه ویژه یلدا امسال در شبکه 3 نیز امسال مسئولیت آن را بر عهده خواهد داشت ، با این تفاوت که از دو سال گذشته در این برنامه یک برنامه گفتگوی ویژه در شب یلدا برگزار می شد ، اما امسال در آخرین مسابقه سیمی کانال نشان داده خواهد شد. .

مسابقه آخر هفته پنجشنبه و جمعه پخش می شود و قرار است شب یلدا به صورت ویژه پخش شود. از دیگر برنامه های ویژه شبکه 3 ، مسابقه دو نفره به سرپرستی باربد بابایی است. این مسابقه احتمالاً با حضور تعدادی از بازیگران که به تازگی به شبکه 3 اضافه شده اند پخش می شود و خوانندگان نیز در آن بازی می کنند. بر این اساس ، شبکه 3 امسال در اقدامی دیگر تصمیم به پخش دو مسابقه به عنوان ویژه برنامه یلدا گرفت.

شب های هنر و یلدا
سال گذشته شبکه 4 نمایش ویژه جدیدی را در شب یلدا تولید کرد و در اقدامی جالب در بخشی از برنامه از حضور بازیگران از پیش برنامه ریزی شده مانند آفرین عبیسی و رابعه مدنی استفاده شد ، اما امسال این شبکه یکی از برنامه های معمول خود یعنی شب های هنر است. به طور خاص روی آنتن قرار می گیرد.

این برنامه طبق معمول بصورت زنده پخش می شود و مجریانی ثابت به نامهای جواد مولانیا ، رضا مهدوی ، علیرضا بهرامی ، جابر قاسمعلی ، ایوب آقاخانی ، محمدرضا شرفی خبوشان و مسیحا ربیعی دارد. برنامه ای که با رویکردی خاص و رویکردی خاص به حوزه ادبیات و هنر روی آنتن می رود.

بازگشت “قندپهلو” و “رادیو هفت” در شب یلدا
یکی از اتفاقات جدید تلویزیون یلدا 99 بازگشت برنامه پرطرفدار رادیو هفت به شبکه آموزش است. قرار است اولین قسمت از سری جدید این برنامه پس از شش سال غیبت از تلویزیون شب یلدا پخش شود.

شبکه آموزش ویژه همچنین با ارائه رضا رفیع برنامه دیگری به نام قندپهلو را تولید کرده است و همچنین مجموعه جدیدی از این برنامه برای بازگشت به شبکه آموزش برنامه ریزی شده است. موضوع سری نهم این برنامه مسئله مهم این روزها کرونا است و تعدادی از طنزپردازان در آن حضور خواهند داشت.

احتمال کمبود “دورهمی” در یلدای دورهمی
برنامه کتاب باز امسال ، مانند سال گذشته ، با حال و هوای دیگری در شب یلدا و با حضور سروش صحت و سایر مجریان ارائه خواهد شد. حمید گودرزی ، که جایگزین پژمان بازغی در سری جدید نمایش کودکان خود شد ، مسئولیت اجرای ویژه برنامه یلدا مسابقه را بر عهده دارد.

این مسابقه که معمولاً در مواقع خاص میزبان افراد مشهور است ، شب یلدا نیز با حضور هنرمندان پخش می شود. البته ساختار این مسابقه با بقیه مسابقات متفاوت است و سنت های شب یلدا در آن انجام می شود.

سری جدید فیلمبرداری که اخیراً به کنداکتور شبکه نسیم اضافه شده است ، یکی از ویژه برنامه های این شبکه خواهد بود که توسط حامد آهنگی و مبینا نصیری اجرا می شود. در حال حاضر خبری از پخش ویژه برنامه دورهمی نیست و مشخص نیست که آیا شبکه نسیم یکی از پرطرفدارترین برنامه های خود را پخش خواهد کرد یا خیر.

دکمه بازگشت به بالا