اقتصادی

عرضه اولین نرم افزار تحلیل فرآیندهای سازمان فارسی زبان توسط محققان دانشگاهی

یکی از شرکتهای فناوری در مرکز رشد دانشگاه علم و صنعت موفق به پیاده سازی و بومی سازی نرم افزار استخراج فرآیند برای تحلیل فرایندهای سازمانها شده است ، که به اعتقاد آنها برای کاربران ایرانی به زبان فارسی ارائه شده است.

مهرداد کرمانی ، مدرس دانشگاه علم و صنعت در مصاحبه با رویداد برتر ، وی با بیان اینکه این شرکت نماینده انحصاری انجمن مدیریت فرآیندهای تجارت بین المللی (ABPMP) در ایران است ، گفت: “با توجه به نقش بی بدیل فناوری استخراج فرآیند در تحول دیجیتال و کشف فرآیند سازمانی و شفافیت در سازمان ها ، این شرکت چطور؟ “برای تأمین این نیاز در همه صنایع ، ما توانسته ایم اولین نرم افزار فرآیند استخراج به زبان فارسی را برای مشتریان و کاربران ایرانی و نرم افزاری مقرون به صرفه در سراسر جهان تهیه کنیم.

مدیر عامل این شرکت فناوری در مرکز رشد دانشگاه علم و صنعت با اشاره به ورود این نرم افزار به بازار در سال جاری افزود: “ما دریافتیم که تحول دیجیتال در مدیریت فرایندهای تجاری بسیار م effectiveثر است ، بنابراین ، تکنیک های استخراج فرآیند در مدیریت فرآیند بسیار مفید و کارآمد خواهد بود.

کرمانی “فرآیند کاوی” را به عنوان یک فناوری نوظهور توصیف کرد که با مراجعه به گزارش وقایع ذخیره شده در سیستم های اطلاعاتی با استفاده از ابزار تجزیه و تحلیل یادگیری ماشین ، مدل فرآیند و اطلاعات مرتبط ایجاد شده است.

مدیر پروژه افزود: “به همین دلیل است که می توان گفت فرآیند کاوی مرزی بین داده کاوی و مدیریت فرآیند کسب و کار است که فرآیند ها را با استفاده از داده های ثبت شده واقعی تجزیه و تحلیل می کند.”

یک مدرس در دانشگاه علم و صنعت اظهار داشت: “به همین منظور ، ما در این شرکت سعی کردیم نرم افزار استخراج فرآیند را برای تجزیه و تحلیل داده های فرآیند گرا در سازمان ها برای درک نقاط ضعف فرآیند و ایده های توسعه طراحی توسعه دهیم.”

وی گفت: “تجزیه و تحلیل فرایندها به طور سنتی خطراتی را شامل می شود.” “تحلیلگران معمولاً باید از اطلاعات شفاهی استفاده كنند ، در حالی كه سیستم های اطلاعاتی سازمان ها شامل” گزارش وقایع “هستند كه نرم افزار در این زمینه ارائه می دهد.” می توانید از این گزارش های وقایع به عنوان داده های عینی برای شناسایی و تجزیه و تحلیل فرایندهای تجاری استفاده کنید.

مدیرعامل شرکت فناوری دانشگاه با تأکید بر اینکه این نرم افزار قادر است عدالت تصمیم گیری داده محور را در زمینه مدیریت فرآیند تجارت برای هر سازمانی تشخیص دهد ، ادامه داد: علاوه بر این ، این محصول این فرصت را برای سازمان ها فراهم می کند. به آنها این امکان را می دهد که روند واقعی و معتبر سازمان خود را با الگوریتم مقایسه کنند و به آنها بستری می دهد تا از تصمیم گیرندگان و رهبران سازمان برای تصمیم گیری بهتر در مدت زمان محدود بینشی کسب کنند.

وی این محصول را ابزاری برای تجزیه و تحلیل فرایندهای تجاری مبتنی بر داده های ذخیره شده در سیستم های اطلاعاتی ، انجام تجزیه و تحلیل الگوریتمی بر روی داده ها با استفاده از داده های منتقل شده به آن و ارائه نتایج مطلوب به کاربران و تحلیلگران توصیف کرد. آگهی.

کرمانی با استناد به موسسه گارتنر (یک موسسه آمریکایی که خدمات برون سپاری ، تحقیق و مشاوره فناوری اطلاعات را ارائه می دهد) ، خاطرنشان کرد: “بر این اساس ، در راهنمای فرآیند تحقیقات بازار که توسط این نشریه منتشر شده است ، فقط 15 و 25 شرکت به ترتیب در سال 2018 و 2020 خدمات استخراج فرآیند را ارائه می دهند. ابزارهایی در جهان ، که نشان می دهد بازار فعلی در این منطقه بسیار مستعد توسعه است. رهبران اصلی بازار در این زمینه شامل “Selonis” ، که یک نرم افزار آلمانی است ، و “Disco” ، که یک هلندی است نرم افزار.

یک مدرس دانشگاه علم و صنعت افزود: از آنجا که تاکنون هیچ مجموعه ای در زمینه استخراج فرآیند در ایران وارد نشده است ، در حال حاضر هیچ رقیبی در این زمینه وجود ندارد و این نرم افزار تولید با ورود به بازار در انحصار این نرم افزار تولیدی است. خواهد بود.

وی تأکید کرد: با توجه به اینکه در سال 2020 فقط 25 شرکت در جهان ابزار استخراج فناوری را ارائه می دهند ، بنابراین سعی خواهیم کرد به بازارهای بین المللی به ویژه مزیت رقابتی نرم افزار از جمله مزیت قیمت کمک کنیم. وارد کشورهای آسیایی ، به ویژه خاورمیانه شده است و این نرم افزار اولین نرم افزار آسیایی است که با دارایی های بین المللی موجود رقابت می کند.

به گفته وی ، این نرم افزار به مشتریان ایرانی به زبان فارسی و به مشتریان خارجی به انگلیسی ارائه شده است. این نرم افزار به دو شکل فروش مجوز و فروش SaaS و در سه مرحله دانشگاهی ، مشاوره ای و سازمانی به فروش می رسد. این نرم افزار با دریافت داده هایی شامل اطلاعات مربوط به مدت زمان فرآیند (چه کسی ، به چه کسی و چه زمانی) ، تحلیل های مختلفی را در اختیار تحلیلگر قرار می دهد.

به گزارش رویداد برتر ، فرآیند کاوی موضوعی نسبتاً جوان است که بین هوش محاسباتی و داده کاوی از یک طرف و مدل سازی و تحلیل فرایندهای سازمانی از سوی دیگر نهفته است. هدف از فرآیند اکتشاف کشف ، نظارت و بهبود فرآیندهای واقعی با استخراج اطلاعات از داده های ذخیره شده در سیستم های اطلاعاتی است. در این روش ، فرایندها را با استفاده از گزارش وقایع بیشتر تحلیل می کند.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا