ورزش

قلعه‌نویی را می‌زنند، من که جای خود دارم/ می‌خواهند کشتی نساجی را سوراخ کنند

شفاف گفت فردا (جمعه) تیم های فوتبال نساجی و پرسپولیس در دیداری که از هفته پنجم به تعویق افتاده است به مصاف هم می روند. وحید فاضلی ، سرمربی تیم فوتبال نساجی در نشست خبری پیش از بازی گفت: پرسپولیس مقام دوم آسیا را دارد و نیازی به تعریف من ندارد. تیم ما برای این بازی آماده است. همانطور که قول داده ام ، ما تلاش می کنیم یک تیم سخت کوش باشیم زیرا این برای ما مهم است. همچنین اجرای ایده ها و تاکتیک های ما بسیار مهم است. ما می خواهیم مقابل تیم بزرگ نساجی ، پرسپولیس ، یک بازی عادلانه انجام دهیم.

وی ادامه داد: تیم ما در این 6 هفته 12 نیمه را سپری کرده است. ما در این 12 نیمه دو تیم بد داشتیم. یکی در نیمه اول مقابل سپاهان و دیگری در نیمه دوم مقابل مس رفسنجان. این نشان می دهد که روند خوبی داشتیم و بازیکنان خوبی نیز داشتیم. ما در چهار هفته اول نتایج خوبی کسب کرده ایم. بازیکنان با این نتایج به دست آمده اند من به آنها اعتقاد دارم از هواداران ما متشکرم

فاضلی درباره لیگ و برنامه های فشرده نساجی توضیح داد: “از نظر فیزیولوژیکی و روانی ، شرایط تیم های ما بالا نیست.” ما باید آن را بپذیریم. این تنگی به هر تیمی صدمه می زند. آرام باشید ، امسال تعداد آسیب ها افزایش می یابد. این تنگی خیلی به فوتبال ما کمک نمی کند. با تشکر از طراحان ، اما باید ببینیم چه چیزی فوتبال ما را بهتر می کند.

وی در پاسخ به این سال که بعد از دو باخت برنامه اش با بازیکنانش چیست ، گفت: “بازیکنان ما می دانند که همه نتایج بخشی از روندی است که باید طی کنیم. نکته این است که در این روند می توانیم زودتر دور هم جمع شویم و به بازیکنان ما عالی هستند و این را درک می کنند. بازیکنان قدیمی ما خصوصاً کاپیتان حامد شیری کمک زیادی کرده اند. بازیکنان بزرگ باید این روزها خودشان را نشان دهند. این افراد قدیمی تر تیم بودند. امیدوارم تیم نساجی بازی خوبی را نشان دهد و ما یک پارچه بزرگ خواهیم بود مقابل پرسپولیس.

مربی نساجی درباره هواداران تیم گفت: هواداران را لطفا. من فقط در مورد فوتبال صحبت نمی کنم. جامعه ما آستانه صبر را پایین آورده است. تیم امید ما سالهاست که به المپیک راه پیدا نکرده است و تیم پیرتر جام ملت ها را برنده نخواهد شد. دلیل ش چیه؟ برنامه ریزی کوتاه مدت است. باید آستانه خود را کمی بالا ببریم. از هواداران ما بسیار سپاسگزارم. بگذار طرفداران واقعی ما باهوش باشند. کسانی هستند که می خواهند این کشتی را سوراخ کنند. هواداران اجازه نمی دهند. شاید خیلی ها بخواهند وحید فاضل را در این فوتبال متقاعد کنند. در فوتبالی که پرافتخارترین مربی لیگ ، امیر قلعهوانی ، مورد ضرب و شتم قرار می گیرد ، بنابراین برای من هم طبیعی است. مشکلی نیست ، می توانید آن را بزنید ، اما هیچ ارتباطی با پارچه ندارد.

سرانجام ، وی گفت: “نساجی تیمی است که طرفداران متعصبی در پشت آن قرار دارند.” من این روزها آنها را می فهمم. من سالها در این فوتبال بوده ام. من در همه جا تأثیرگذار بودم. من از کسی نمی ترسم من برای پارچه می جنگم. روز اول شک هواداران را به ایمان تبدیل می کنم. من هنوز می جنگم من در این فضای فشار بالا بزرگ شدم. امیدوارم هواداران واقعی ما این شرایط را درک کرده و در زمینه منسوجات به ما کمک کنند. بیشتر تغییرات در منسوجات صورت گرفته است و هماهنگی و اجرای تاکتیک ها زمان بر است. هواداران نگران نیستند. ما تیم خوبی داریم. ما ساعتها به جنگ می پردازیم. مطمئن باشید کشتی نساجی به ساحل آرامش خواهد رسید.

دکمه بازگشت به بالا