هنر و فرهنگ

ماجرای عجیب فروش بلیت پروازی که وجود خارجی نداشت!

امروز با وجود خرید بلیط پرواز ایران-ایران از یکی از آژانس های مسافرتی در مسیر تهران-همدان ، یک مسافر با صحنه ای به ظاهر عجیب روبرو شد. او به فرودگاه رفت اما با این مشکل روبرو شد که امروز این شرکت هواپیمایی به سمت همدان پرواز نمی کند!

به گزارش رویداد برتر ، به دنبال شکایت مسافر ، از حسین جهان ، مدیر روابط عمومی ایران ، که از رویداد برتر پرسید ، پرسیدیم: “متأسفانه برخی از آژانس های مسافرتی ، درگاه ها و برنامه های فروش بلیط پروازهای غیرقابل دسترس را می فروشند مسافر با همین مشکل روبرو است.

وی اعلام کرد: “در پی شکایت یکی از مسافران ، با هواپیمایی که بلیط را نقض کرده و بلیط پرواز آن را فروختیم تماس گرفتیم و رابطه تجاری خود را فسخ کردیم.”

جهانی افزود: این تخلف باعث نارضایتی مشتری از شرکت های هواپیمایی می شود زیرا در شرایطی که اساساً هیچ پرواز بابت بلیط خریداری شده ساعت ها در فرودگاه ها منتظر می ماند.

مسئول روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) ادامه داد: پس از اطلاع از این تخلف مطابق با حقوق مشتری ، ما کار خود را با این آژانس مسافرتی کاملاً قطع کردیم و در آینده اگر آژانس دیگری تخلف مشابهی انجام دهد ، در آینده نیز کار خود را قطع کردیم. قطعاً با آن کنار می آییم.

جهانی با اشاره به اینکه افراد برای اطمینان بیشتر می توانند هنگام خرید بلیط هواپیما به وب سایت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) دسترسی پیدا کنند ، خاطرنشان کرد: مسافران باید موضوع را با ابزار نظارتی مانند سازمان هواپیمایی گزارش دهند تا در هنگام برخورد با چنین تخلفاتی صحبت کنم. یک کشور و ایران و ایران به طوری که این موضوع بلافاصله قابل رسیدگی است و ما می توانیم متخلفان را ردیابی و با آنها برخورد کنیم.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا