ورزش

مریم رنجبر: کمانم را فروختم و انگیزه ای برای بازگشت به تیم ملی ندارم

یکی از اعضای سابق تیم ملی کامپوزیت دلیل اصلی اعتراض ، فروش کمان و خداحافظی با تیم ملی کامپوزیت را نداشتن “مدال و پاداش پرداخت” عنوان کرد.

مریم رنجبر در مصاحبه با رویداد برتر اظهار داشت که من از سال 1397 کار حرفه ای خود را در رشته تیر و کمان رها کردم زیرا برای “حقوق ، پاداش و مدال مسابقات قهرمانی آسیا” هزینه نکردم و انگیزه ای برای بازگشت نداشتم.

این قهرمان ملی کماندار با اشاره به تلاش های فراوان خود برای دریافت حقوق و مدال و سایر مشکلات گفت: “برای اینکه حقوق خود را از دفتر رئیس جمهور بگیرم نامه ای به انجمن تیراندازی با کمان فرستادم و درخواست کمک و غرامت کردم.” متأسفانه پاسخی به این نامه داده نشد.

رنجبر از جلسه با رئیس کمیته ملی المپیک به عنوان دومین گام برای پیگیری مشکل خود یاد کرد و گفت: رضا صالحی امیری در همان جلسه با رئیس انجمن تیراندازان صحبت کرده بود و غلامرضا شعبانی بهار قول داده بود که موضوع را ادامه دهد که باز هم ناموفق بود.

وی با انتقاد از ضایع شدن حقوق خود در مسابقات جایزه بزرگ تایلند در سال 1391 ، اظهار داشت: “با توجه به اینکه در این مسابقات مدال طلا گرفتم ، کمان ارزنده ای دریافت کردم که متأسفانه به کماندار دیگری از تیم ایران تعلق گرفت.” و تلاش من برای به دست آوردن آن تعظیم و پاداش 10 میلیون تومانی برای کسب مدال به جایی نرسیده است.

رنجبر افزود: بعداً ، یك بازرس از انجمن تیر و كمان وزارت ورزش گفت كه شنیده است حقوق من توسط انجمن پرداخت شده است كه من نیز این را رد كردم و گفتم كه وی هیچ رسید مالی ندارد و هنگام ورود اسناد را “دریافت” كرد. چگونه این پرداخت می تواند صحیح باشد؟

یکی از اعضای سابق تیم ملی کامپوزیت با بیان اینکه پس از 10 سال فعالیت حرفه ای ، هیچ کس با ما تماس نگرفته و هیچ تلاشی برای حل مشکلات پیش روی کمانداران نشده است ، افزود: علی رغم مدال آور بودن در مرحله کشوری و افتخار بزرگی برای انجمن. و من کشورم را فتح کردم ، اما در 2 سال گذشته هیچ مدیر ورزشی یا مسئولی به من مراجعه نکرده است و آنها کاملاً نادیده گرفته شده اند.

سرانجام رنجبر با تأکید بر لزوم برنامه ریزی برای حمایت از ورزشکاران و مدال ها خاطرنشان کرد: از سال 1997 که با تیم ملی خداحافظی کردم ، وی به دلیل کمبود حقوق و نیازهای فوری مالی و همچنین انگیزه دیگری کمان خود را فروخته است. وقت ندارم به تیم ملی برگردم.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا