خبرهای کلی

مشکلات معیشتی امروز معلول مدیریت‌های اشرافی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، آیت الله سیداحمد علم الهدی در چهل و یک هفته ای که نماز جمعه را در “خطبه مجازی” در تاریخ 12 دسامبر در مشهد مقدس برگزار نکرد ، مرحوم آیت الله یزدی را سرمایه گذار این انقلاب و رژیم خواند و گفت: آیت الله یزدی یک مدل مبارزه. انقلابی طاغوت و این همچنین یک عنصر امیدوار کننده برای جامعه مذهبی ما در مرحله ساخت بود.

نماینده رهبر عالی در هراسزان رضوی ، با بیان اینکه این شخص وی پس از پیروزی انقلاب علاوه بر امام ابزاری ارزشمند بود و در ادارات مختلف و در زمینه های مختلف نظام شخصیتی قوی و متخصص بود. رژیم ظالم بود.

وی مرحوم آیت الله یزدی را یکی از عناصر اصلی نمایندگی نظام خواند و افزود: “زندگی پر برکت این جهان با شکوه در حوزه مدیریت در واقع یک الگوی انقلابی واقعی را به ما نشان می دهد.”

امام جمعه مشهد در مورد اثربخشی نظام اسلامی گفت: نظامی با افرادی مانند مرحوم آیت الله یزدی در بدنه میانجیگری و موقعیت عالی با همه حملات خصمانه به اقتدار منطقه ای ، توسعه صنعتی ، توسعه علمی و امنیت ملی ون. بی تأثیر در نظر گرفته نمی شود.

وی با اشاره به افزایش 314 درصدی کالاهای اساسی و نیازهای مردم نسبت به سال گذشته ، بر اثربخشی سیستم تأکید کرد و گفت: جوان ، علمی و فکری ، اما این مشکلات ، غم ها ، آفت ها ، محرومیت ها و دشواری هایی که برای ما بوجود آمده است. نتیجه غرب زدگی ظاهری و اتکا به استکبار برای اجاره.

یکی از اعضای مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه لیاقت مردم ما این ناامیدی معیشتی نیست ، اظهار داشت: ما در یک جنگ اقتصادی هستیم و در چنین شرایطی امکان تبدیل سرمایه داری وجود ندارد که سرمایه خود را به جای تولید در این کشور به فلز قراضه تبدیل کند. به آن اجازه دهید تورم افسار گسیخته را در کشور مطابق میل شما ایجاد کند.

وی از قوه مقننه ، مجریه و قوه قضائیه خواست تا با این اشراف خواهان اشرافی و مضطرب در دروازه های غرب مقابله کرده و فعالیت های خود را متوقف کنند و اعلام کرد: هم فکر و هم جریان یک چیز و نیرو را کنار بگذاریم. افرادی که کنترل اشرافی دارند به دلیل یک عنصر شیطانی و غیرمدیریتی.

دکمه بازگشت به بالا