ورزش

می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم/ رمضانی خوب بود

آفتاب‌‌نیوز:

یحیی گل محمدی پس از پیروزی 3 بر صفر تیمش مقابل شهر خودرو در هفته چهارم لیگ برتر با اشاره به این مسابقه گفت: قبل از عضویت در جامعه جهانی فوتبال درگذشت مارادونا را تسلیت می گویم. رفتن سخت است و امیدوارم روحش آرام باشد.

وی افزود: شما شاهد بازی خوب تیم ما بوده اید. هر دو تیم تکنسین بودند و می خواستند فوتبال بازی کنند. قابل پیش بینی بود که یک بازی خوب موفق خواهد شد. ما می توانیم بازی را کنترل کنیم و به نتیجه لازم برسیم. البته می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. بازیکنان من با پرداخت سه گل تلاش زیادی کردند. امیدوارم بتوانیم این روند را تا فینال آسیا ادامه دهیم.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به اعتراض به داور در شهر و اینکه فکر می کردند میلاد سرلک باید اخراج شود ، گفت: “یکی از عواملی که باعث زیبایی بازی امروز شد. داور به خوبی همه صحنه ها را کنترل کرد و به زیبایی به موقع بازی با برتری کمک کرد. بازیکن ما توپ را زد و این ادعا درست نبود. از داور بازی برای عملکرد خوب تشکر می کنم.

گل محمدی با اشاره به احتمالات سوزی های آرمان رمضانی خاطرنشان کرد: رمضانی به جز ضربه های آخر خوب بازی کرد. او خوب دوید و بر هوا مسلط شد. اما او 2 گل از دست داد اما موقعیت خوبی داشت تا چنین موقعیت هایی را بدست آورد. نباید به راحتی از یک بازیکن ناامید شویم. این مشکلات با چندین تمرین قابل حل است.

وی در مورد کیفیت چمن در ورزشگاه آزادی افزود: شرایط بهتر از قبل از مسابقه بود. ما همین زمین را داریم و فشار زیادی روی زمین چمن ورزشگاه وجود دارد. چمن در ورزشگاه آزادی مدتهاست که نیاز به تعمیرات اساسی دارد. این چمن زندگی خود را گذراند. البته در این شرایط تلاش زیادی برای ایجاد شرایط خوب بازی انجام شده است.

سرمربی پرسپولیس مبلغ پرداختی به بازیکنان تیم را اضافه کرد: مدیریت حقوق قابل توجهی به بازیکنان پرداخت کرد و نیاز آنها را در سال گذشته برآورده کرد. مدیریت برای حل مشکلات کار می کند. من این را می بینم و از آنها تشکر می کنیم.

گل محمدی در مورد تمدید قرارداد خود با پرسپولیس گفت: خدا را شکر می توانم یک سال دیگر به پرسپولیس خدمت کنم. این روز برای من یک روز به یاد ماندنی بود و امیدوارم بتوانم به عشق هواداران پاسخ دهم.

دکمه بازگشت به بالا