هنر و فرهنگ

ویژه‌برنامه‌های هفته پژوهش کانون اعلام شد

برنامه های ویژه ای برای هفته پژوهش مرکز اعلام شده است

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برنامه های ویژه ای را برای دوازدهمین هفته تحقیق خود اعلام کرده است ، در حالی که برندگان این رویداد در 16 دسامبر اعلام می شوند.

به گزارش رویداد برتر ، به نقل از دفتر روابط عمومی و امور بین الملل ، در مجموع 300 اثر در مراحل نظری و کاربردی در قالب “کتاب” ، “پایان نامه و رساله” ، “مقاله” ، “اقدامات پژوهشی” و “تحقیقات عضو” به دبیرخانه مرکزی ویژه برنامه ارسال شد.
بر این اساس ، به دلیل شیوع ویروس کرونا و لزوم پیروی از اقدامات پزشکی ، برندگان هفته پژوهش 16 دسامبر 2016 به طور مجازی معرفی می شوند و جوایز آنها به زودی ارسال می شود.
برگزاری پنج جلسه ویژه و تشکیل دوره های آموزشی ویژه برای کارشناسان آموزشی و پژوهشی کانون پرورش فکری در زمینه های “آینده پژوهی” و “راهکارها و چالش های بهبود بهره وری آموزشی” از جمله برنامه های هفته پژوهش مرکز است.
علاوه بر این ، از دیگر برنامه های این هفته می توان به برپایی نمایشگاه مجازی در وب سایت مرکز مجازی به نشانی “Research / kpf.ir” و میزبانی وبینار دانشکده زنده برای علاقه مندان و محققان اشاره کرد.
دوازدهمین برنامه ویژه هفته پژوهش پس از ارسال تماس و روش در اکتبر 2016 با شعار “از مشکلات به مطالعات آینده (آینده سازنده است)” آغاز شد که مورد استقبال محققان مرکز و طرفداران رایگان قرار گرفت.
هدف از این رویداد توسعه و ترویج فرهنگ تحقیق ، بهبود کمی و کیفی فعالیتهای مرکز ، به روزرسانی فعالیتها و اقدامات با تحقیقات کاربردی ، کمک به ارتقا activities فعالیتهای تحقیقاتی و ایجاد محیطی مناسب برای انتشار و استفاده از تحقیقات اساسی است.
برنامه هفته ویژه تحقیق توسط اداره کل آموزش و تحقیقات مرکز رشد فکری کودکان و نوجوانان برای متخصصان ، مربیان و محققان مستقل برگزار می شود.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا