رویدادها

پایان گروگان‌گیری ۲۰ میلیارد ریالی

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: با سرعت عمل پلیس تهران ، سه آدم ربای یک جوان 30 ساله در کمتر از 10 ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش رویداد برتر ، سرهنگ جلیل یک کمک مالی است وی اظهار داشت: صبح روز شنبه (12 دسامبر) مرد میانسالی به کلانتری 123 نیاوران مراجعه کرد و موضوع ربوده شدن در میدان تجریش را به پلیس اطلاع داد.

وی افزود: شاکی اظهار داشت که پس از ربودن پسرش ، مرد جوانی با وی تماس گرفت و اعلام کرد که پسرش را به گروگان گرفته و برای آزادی 20 میلیارد وجه نقد طلب کرده است.

رئیس پلیس پیشگیری استان تهران با اشاره به اینکه گروه عملیاتی پلیس نیاوران مسئولیت این پرونده را برعهده گرفته است ، خاطرنشان کرد: پس از چندین ساعت رصد اطلاعاتی ، متهم ردیف اول پرونده که 33 ساله بود شناسایی و پلیس با هماهنگی قضایی گروگان را دستگیر کرد.

وی افزود: متهم در بازجویی های پلیس شهادت داد و گفت كه برنامه من چند روز پیش با دو همراهم تنظیم شده است. امروز صبح ، وقتی سوژه خانه خود را ترک کرد و به سمت محل کار خود حرکت کرد ، او را تعقیب و مجبور کردند که به مکانی پنهان در ماشین ما برده و او را به سرقت ببرند. سپس با خانواده وی تماس گرفتیم و برای آزادی پسرانشان 20 میلیارد وجه نقد خواستیم.

رئیس پلیس پیشگیری استان تهران افزود: در شعبه دیگری از تحقیقات پلیس ، مخفیگاه های هر دو همکار متهم نیز شناسایی و پلیس مخفیگاه های متهمان را محاصره کرد

وی با اشاره به پایگاه خبری پلیس بنیاد با استناد به اینکه متهمان هنگام محاصره توسط پلیس گروگان های خود را آزاد کردند ، گفت: بدین ترتیب کمتر از 10 ساعت از آدم ربایی پلیس نیاوران موفق به دستگیری سایر متهمان و بازگرداندن گروگان شد. مرد به خانواده اش

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا