رویدادها

پویش سراسری تقدیر از مدافعان سلامت در شب یلدا

سخنگوی جمعیت هلال احمر از برگزاری آزمون شناسایی در سراسر کشور برای فعالان بهداشت در شب یلدا خبر داد.

محمد حسن قوسیان مقدم در مصاحبه با رویداد برتر وی در این باره گفت: پرستاران و کادر پزشکی به عنوان مدافع سلامت مردم ایران بیش از 10 ماه است که در شرایط سخت زندگی می کنند و مبارزه با کرونا را رهبری می کنند و بسیاری از این عزیزان مدت طولانی است که از زندگی در کنار خانواده محروم هستند.

وی با اشاره به همزمانی شب یلدا و روز پرستار گفت: به همین مناسبت صدها داوطلب و جوانان جمعیت هلال احمر ، با تمرکز بر دو سازمان داوطلبانه و جوانان ، طرحی را برای ارزیابی کادر پزشکی در شب یلدا ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی اجرا کردند. بیمارستان ها به این عزیزان ادای احترام کردند.

قوسیان مقدم با اشاره به اینکه کادر پزشکی در شب یلدا در بیمارانی با بیماری بیماری کرونا قلب بودند ، گفت: این اقدام برای تقویت روحیه کادر پزشکی انجام شد و خوشبختانه بازخورد خوبی از کادر پزشکی بود.

سخنگوی جمعیت هلال احمر با بیان اینکه این پروژه در سطح کشور اجرا شده است ، افزود: در هر شهر حداقل یک بیمارستان و در کل بیش از 400 بیمارستان در سراسر کشور وجود دارد.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر از پرسنل و کادر پزشکی تشکیل شده است ، افزود: هلال احمر از ابتدای وقوع تاجگذاری در کنار مردم و کادر پزشکی بوده است ، یا از طریق فعالیت های آموزشی و فرهنگی یا شرکت در پروژه های همدلی دلسوزانه. از مراکز درمانی و تجهیزات پزشکی این جمعیت نیز در این راستا استفاده شد.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا