ورزش

یحیی گل‌محمدی بر سر دو راهی!

به گزارش خبرگزاری رویداد برتر؛ هواداران پرسپولیس چندین سال است که در قلب خط میانی خود دو چهره ثابت دیده اند و این منطقه را یکی از ثابت ترین خطوط می دانند. جایی که کمال کامیابی نیا و احمد نوراللهی همیشه ضبط می شدند و البته گاهی اوقات محسن ربیع خواه نیز وقتی احمد نور سرباز بود یا شانه کمال در جای خود نبود ، بازی می کرد. خرید میلاد سرلک در پنجره تابستان این تعادل را بر هم زد ، کامیاب نیا و نوراللهی به دلیل بازی ثابت و عملکرد خوبش خیلی بدشانس بودند که به بازی فکر کنند.

حالا یحیی گل محمدی نیز در انتخاب یکی از این دو برای فینال لیگ قهرمانان آسیا مردد است. گفته می شود کمال کامیابی نیا شانس بازی در برابر اولسان کمی بیشتر از میلاد سرلک است. کامیابی نیا تجربه زیادی داشت و با زیرکی موفق شد در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ، پاختاکور ستاره ازبک را برکنار کند. این تجربه فراوان برای بازی در فینال آسیا برای موفقیت در مقیاس ها کمی سنگین می کند ، اما … میلاد سرلک را نیز دست کم نگیرید. او نه تنها در آخرین مسابقه پرسپولیس ، لیگ برتر مقابل شهر خودرو فیکس بازی کرد و او را در کامیاب نیا نیمکت نشاند ، بلکه در آن مسابقه نیز موفق به گلزنی شد. موقعیت جدید 10 پرسپولیس در بازی و چرخش توپ توانایی های بیشتری نسبت به کمال کامیابی نیا دارد.

آیا باید تا روز آخرین مسابقه صبر کنیم و ببینیم آیا یحیی گل محمدی در نهایت تجربه کمال را انتخاب می کند یا میلاد سرلک گل و قدرت بازی را انتخاب می کند؟

256 251

دکمه بازگشت به بالا