خبرهای کلی

سی آر اِم (CRM) اوج (owj.io) چگونه این محبوبیت را بدست آورده است؟

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

یک تیم فروش فعال، جریان گسترده‌ای از داده‌ها را تولید می‌کند. این داده‌ها ممکن است در جریان صحبت با مشتریان، قرار ملاقات‌ها و یا یافتن اطلاعات ارزشمند از منابع مختلف؛ ایجاد شوند، اما همه این اطلاعات در یادداشت‌ها و دست نوشته‌ها، فایلی در لپ تاپ‌ها، و یا در ذهن شما ذخیره خواهند شد.

افزون بر همه این‌ها، ارتباط این مشتریان با شما ممکن است در قالب پلت‌فرم‌های مختلفی مانند تلفن، ایمیل و یا رسانه‌های اجتماعی صورت بگیرد و ممکن است که بخواهند سوالی بپرسند، سفارشی را پیگیری کنند و یا شکایتی ارائه دهند. بدون وجود یک پلت‌فرم مشترک برای ثبت، ضبط و پیگیری تعاملات شما با مشتریان، ارتباطات آن‌ها با شما، قطعا در سیلاب اطلاعات، گم می‌شوند و یا از دست خواهند رفت و نتیجه هایی جز پاسخ نامطلوب به درخواست‌های مشتری به بار نخواهد آمد. نرم افزار بازاریابی و یا نرم افزار فروش اوج بخشی از امکانات نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان اوج می باشد که استفاده از آن منجر به افزایش فروش و افزایش مشتری مجموعه شما خواهد شد.

جزئیات، بسیار فرّار هستند و به راحتی ممکن است از قلم بیا‌فتند. به این ترتیب، ممکن است برخی جلسات مهم، به سرعت مورد پیگیری قرار نگیرند و اولویت بندی مشتریان می‌تواند به جای این که بر اساس واقعیات صورت گیرد، بر پایه حدس و گمان‌های شخصی خواهد بود یک تمرین دقیق بر اساس واقعیت باشد و تنها یک فروشنده کاملا حرفه‌ای اگر سخت تلاش کند، شاید بتواند بخشی از این ناهماهنگی و آشوب را جبران کند.

حال اگر شما بتوانید از پس جمع‌آوری موفق این داده‌ها برآیید، باز هم با چالشی جدی روبرو خواهید بود: تعبیر و تفسیر این داده‌ها. استخراج هوشمندانه اطلاعات، می‌تواند بسیار دشوار باشد. گزارش‌گیری نیز احتمالا بسیار هزینه بر و وقت گیر خواهد بود. همچنین بدون وجود نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان مطلوب در سازمان، مدیران نمی‌توانند عملکرد واقعی تیم خود را بسنجند و بنابراین پشتیبانی لازم را در زمان مناسب ارائه نخواهند داد. این عدم نظارت دقیق و نبود پشتیبانی موثر، در نهایت به عدم پاسخگویی تیم به مشتریان و نارضایتی آنان منجر خواهد شد.

هرچیزی که قصد دارید از نرم افزار crm اوج بدانید در این آدرس قرار گرفته است.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دکمه بازگشت به بالا