اقتصادی

این خودروها به آخر خط رسیدند!

معرفی محصولات جدید یا عقب ماندن از رقبا تولید بسیاری از خودروهای محبوب را در سال 2020 متوقف کرد.

بازار جهانی خودرو به یک بازار رقابتی تبدیل شده است که بسیاری از اتومبیل ها به طرز باورنکردنی از بین رفته اند. در ادامه با معروف ترین اتومبیل ها آشنا خواهید شد که جدیدترین مدل های آن در سال 2020 تولید شده اند و تولید آنها ادامه نخواهد یافت.

1- BMW i8

مشهورترین خودروی این لیست که در آن زمان انقلابی در طراحی اتومبیل های اسپرت BMW به حساب می آمد. این ماشین الکتریکی از صفر کیلومتر در ساعت فقط در 4.4 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می رسد. هیچ جایگزینی مستقیم برای این الگو وجود ندارد.

2- استون مارتین رپید

با توجه به تمایل مشتریان به خرید وسایل نقلیه شاسی بلند ، استون مارتین تولید این مدل را به پایان رسانده و ماشین نسل DBX جایگزین آن خواهد شد.

3- بنتلی مالسین

این خودروی هشت سیلندر که از سال 1959 در خط تولید قرار دارد ، از ژوئن سال 2020 عملیاتی نشده است. از این نمونه حدود 7،300 واحد تولید شده است.

4- کادیلاک CT6

اولین مدل این خودرو در سال 2015 معرفی شد و یکی از اولین خودروهای برقی کادیلاک بود. با تغییر در خط تولید کادیلاک در دیترویت ، تولید این مدل متوقف می شود.

شورلت کروز

این خودرو در سال 2016 در بازار اروپا بسیار موفق بود ، اما این روند ادامه پیدا نکرد. انتظار می رود این محصول فقط در آمریکای جنوبی در دسترس باشد و در آمریکای شمالی ، اروپا و آسیا تولید آن متوقف خواهد شد.

6- فراری GTC4Lusso

این خودرو اولین بار در سال 2011 رونمایی شد و نسخه فیس لیفت آن در سال 2016 به بازار عرضه شد. این خودرو با شاسی بلند فراری نسل جدید جایگزین خواهد شد.

7- هوندا جاز

این خودرو در سال 2013 برای تأمین نیازهای خودروهای کوچک شهری به بازار عرضه شد اما محبوبیت آن به ویژه در بازار ایالات متحده کاهش یافته است. در این کلاس خودرو ، نسل دیگری باید توسط هوندا معرفی شود.

8- بنز X کلاس

این خودرو در سال 2017 معرفی شد ، اما با وجود رقبای قدرتمندی مانند نیسان ناوارا ، تولید این سری خودرو از تابستان سال 2020 در کارخانه های بنزین متوقف شده است.

9 – سوزوکی جیمی

این مدل خودرو در سال 2018 به بازار عرضه شد ، اما به دلیل مقررات مربوط به آلودگی ، این خودرو به ویژه در بازارهای اروپا گزینه مناسبی نیست ، بنابراین حضور این خودرو در بازارهای انگلیس و اتحادیه اروپا متوقف می شود.

10. فولکس واگن بیت

محتاط ترین محصول این خودروساز آلمانی که طرفدارانش از جنگ جهانی دوم تاکنون بوده اند. جایگزین این خودرو که در بازار ایران به فولکس واگن قورباغه معروف است جایگزین اتومبیل های جدید فولکس واگن کوچکتر از نسل تیگوان می شود.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا