خبرهای کلی

با این میلیونر ۹ ساله آشنا شوید

یک پسر 9 ساله با بازکردن یک جعبه اسباب بازی جدید و اظهارنظر درباره آنها می تواند سالانه حدود 30 میلیون دلار درآمد کسب کند!

گاردین به نقل از گاردین گفت: “رایان کاجی پسر 9 ساله ای است که در تگزاس ، آمریکا زندگی می کند.” برای چندین سال ، او ثروت هنگفتی را از طریق کار خود در کانال YouTube “Ryan World” به دست آورده است.

رایان در کانال خود کاری را انجام می دهد که هر بچه آرزوی آن را دارد. او جعبه های بازی جدید اضافه می کند ، آنها را باز می کند ، بازی می کند و در مورد آنها نظر می دهد.

در سال 2020 ، او حدود 29 میلیون و 500 هزار دلار در YouTube درآمد کسب کرد. البته این درآمد یوتیوب نوک کوه یخ است و با فروش اسباب بازی ، لباس و پوشاک 200 میلیون دلار اضافی به جیب زد.

این شهرت در دنیای کودکان باعث شده است که شبکه “نیکلودین” با او قرارداد تولیدی منعقد کند و به احتمال زیاد از آن قرارداد میلیون ها دلار درآمد کسب کند.

این فعالیت مجازی چنان بر زندگی والدین کودک تأثیر گذاشته است که شهرت آنها از “گوان” به “کاجی” تغییر یافته است. کاجی نامی بود که برای فعالیت مجازی پسر انتخاب شد.

این کانال YouTube “سرمایه گذار کودک” بیش از 41 میلیون مشترک دارد و فیلم های آن بیش از 12 میلیارد بار مشاهده شده است. پربیننده ترین ویدیوی کانال بیش از 2 میلیارد بازدید دارد.

محصولات بی سود ، درآمد سودآور!

در این بین ، مشکلاتی پیش آمده است. به عنوان مثال ، کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده شکایتی علیه این خانواده تشکیل داده و در حال تحقیق در مورد کار آنها است. آنها متهم به عدم افشای مناسب حامیان مالی برنامه های خود هستند. یکی از شکایات وارده علیه آنها می گوید: “حداقل 9٪ از فیلم های آنها حامی مالی است که برای تبلیغ محصولات خود هزینه پرداخت کرده است.” محصولات برای کودکان زیر 7 سال. افرادی که به دلیل سن کمی که دارند ، نمی توانند بین معرفی “تبلیغات” و معرفی “کالا” تفاوت قائل شوند. “این تبلیغات بیشتر غذاهای ناسالم را هدف قرار می دهند.”

بنجامین باروز ، استاد روزنامه نگاری و مطالعات رسانه ای در دانشگاه نوادا که در مورد روندهای جدید و رسانه های اجتماعی تحقیق می کند ، هشدار می دهد: آنها این کار را نمی کنند. رایان در ابتدا اینفلوئنسری بود که در طول بازی توجه تولیدکنندگان اسباب بازی را به خود جلب می کرد تا محصولات خود را هنگام بازی تبلیغ کند ، اما اکنون به یک برند همه جا تبدیل شده است. – این یک واقعیت تکان دهنده است.

باروز اولین بار از طریق فرزندان خود با پدیده “کودکان تأثیرگذار” آشنا شد ، آنها از او خواستند مانند خانواده رایان رفتار کند: “من به خودم گفتم این چه چیزی بود که آنها می خواستند ما مانند خانواده رایان باشیم. هر روز اسباب بازی های جدید وارد می شوند. “مصرف مداوم پیامی است که کودکان در قلب فیلم ها منتقل می کنند.”

پردرآمدترین YouTube YouTube در سال 2020

سال گذشته محبوب ترین کاربران YouTube کمی بیش از 211 میلیون دلار درآمد کسب کردند. وی در گزارش سالانه مجله Forbes به این موضوع اشاره کرده است. اولین رتبه شناخته شده و متعلق به رایان کاجی است.

نفر دوم جیمی دونالدسون 22 ساله است. وی سال گذشته در YouTube با عنوان “Masterbist” شناخته شد و از این شبکه اجتماعی اشتراک ویدیو 24 میلیون دلار درآمد کسب کرد. او به تازگی به فهرست ثروتمندترین یوتیوب اضافه شده است و به دلیل ویدئوهای گران قیمت خود به شهرت بیشتری رسیده است. یکی از تولیدات او به طور تصادفی دادن مبلغ زیادی به شخصی ناشناس ، ثبت وقایع قبل و بعد از آن است.

در مکان سوم در YouTube یک گروه دائمی قرار دارد. گروهی به نام “Perfect Smoke” که از انواع ورزش ها و بازی ها به عنوان موضوع اصلی در فیلم های خود استفاده می کند. اعضای این گروه سال گذشته 23 میلیون درآمد از یوتیوب کسب کرده اند و کانال آنها بیش از 54 میلیون مشترک در این شبکه اجتماعی دارد.

در مکان چهارم ، یکی از قدیمی ترین تولیدکنندگان محتوا در YouTube قرار دارد. “موش و پیوند”. دو نفر ، رات مک لاولین و چارلز لینکلن ، که از سال 2012 با تاکسی های مختلف کار می کنند ، سال گذشته 20 میلیون دلار درآمد از یوتیوب نشان دادند که پس از این همه سال طعم مخاطب را به خوبی می دانند.

مارک ادوارد فیش باخ با درآمد 19 میلیون و 500 هزار دلاری پنجم این لیست است. او با بازی در نقش “مارک پلیر” درآمد کسب می کند. یکی از مشهورترین کارهای وی در یوتیوب ، ارائه بازی “گریه ترس” در 31 قسمت است.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا