خبرهای کلی

بررسی شرایط تیم‌های کشتی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رویداد برتر
غلامرضا محمدی ، سرمربی تیم کشتی آزاد ضمن شرکت در برنامه ضربه ورزشی رویداد برتر ، با اشاره به سفرهای هفتگی رئیس انجمن کشتی به استان های مختلف گفت: کشتی کشور بادگیر است و بسیار مفید است.

سرمربی تیم کشتی آزاد با اشاره به برگزاری اردوهای آماده سازی کشتی گیران در شرایط سخت تاجگذاری گفت: فردا مرحله سوم اردوی تیم کشتی آزاد با تست تاج برای شرکت کنندگان در اردو آغاز می شود. ، که بیش از 90 است آزمایش با هر پروتکل آغاز می شود.

محمدی در مورد انتخاب اعضای تیم کشتی برای اعزام به مسابقات مختلف گفت: هنگام اعزام کشتی گیران به مسابقات مختلف ، هدف ما بیشتر حضور جوانان برای تجربه و آزمایش است و مسابقات یکی از ملاک های موثر در انتخاب تیم های ملی. ”

سرمربی تیم کشتی آزاد با اشاره به اینکه حضور در همه مسابقات و مسابقات امکان پذیر نیست ، گفت: کشتی گیران جوانی بین 17 تا 20 سال وجود دارند که ادعا می کنند دونده تیم ملی را می پوشند و اینها آینده کشتی کشور. “

محمدی گفت: آقای دبیر کشتی گیر است ، بنابراین از نظر فنی ما از نظر مشورتی وی استفاده می کنیم. در کشتی آقای حمید سوریان با آقای بنا در ارتباط است و روابط بین کادر فنی غربی و آزاد بسیار صمیمانه و دوستانه است.

محمد ابراهیم امامی ، سخنگوی انجمن کشتی ، در ویدئویی مربوط به این برنامه با اشاره به برنامه های فشرده و دشوار ورزش اول کشور گفت: “کشتی دارای مشکلات مالی و بودجه ای است ، بنابراین کشتی به بیشتر نیاز دارد.

مجید حاتمی ، کارشناس رسانه کشتی این برنامه نیز گفت: رقبای جوان در کشتی بسیار زیاد هستند که کادر فنی تیم نه تنها می تواند به تجربه توجه کند بلکه از جوانان نیز بهره می برد.

دکمه بازگشت به بالا