خارجی

بیانیه مشترک فرماندهان ارشد ارتش آمریکا در آستانه تحلیف بایدن

مارک میلی ، رئیس ستاد فرماندهان ستاد و فرماندهان آن گفت: “برای نزدیک به 250 سال ، مردم آمریکا به نیروهای مسلح ایالات متحده اعتماد کرده اند تا از آنها و قانون اساسی ما حمایت کنند.” برای محافظت کردن. همانطور که در طول تاریخ نشان داده است ، ارتش ایالات متحده به دستورات قانونی رهبری غیرنظامی اطاعت خواهد کرد. این از مقامات غیرنظامی در محافظت از جان و مال مردم پشتیبانی خواهد کرد. “این ایمنی عمومی را مطابق با قانون فراهم می کند و به طور کامل به تعهدات خود در قانون اساسی ایالات متحده برای محافظت و دفاع در برابر همه دشمنان خارجی و داخلی عمل می کند.”

ما در سوگ مرگ کسانی که در پایتخت سقوط کردند ، سوگواریم

فرماندهان ارشد ارتش همچنان حمله به پایتخت ایالات متحده را محكوم می كنند ، كه در آن پنج نفر جان خود را از دست دادند: “قیام خشونت آمیز در واشنگتن در 6 ژانویه 2021 حمله مستقیم به کنگره ایالات متحده و روند قانون اساسی ما بود. ما در سوگ مرگ بی سابقه دو افسر پلیس کنگره و فرد درگیر در این حادثه عزاداری می کنیم … ما شاهد اقدامات نقض قانون قانون در ساختمان کاپیتول بودیم.” حق آزادی بیان و اجتماعات به هیچ کس اجازه نمی دهد که دست به خشونت ، تحریک یا شورش بزند. “

نگرانی در مورد افراط گرایی نظامی

تحلیلگران می گویند این بیانیه ، كه تعهد ارتش در محافظت از قانون اساسی را یادآوری می كند ، نشان دهنده نگرانی عمیق فرماندهان ارشد ارتش آمریكا در مورد تحولات فعلی است و می كوشد از “هرگونه افراط گرایی در ارتش” جلوگیری كرده و مواضع بالقوه ظریف را گسترش دهد. بوی سیاسی می دهد.

وی گفت: “ما به عنوان اعضای ارتش ، باید ارزش ها و آرمان های ملت را مجسم کنیم.” ما از قانون اساسی حمایت و دفاع می کنیم. “هرگونه تلاش برای اخلال در روند قانون اساسی نه تنها با سنت ها ، ارزش ها و سوگندهای ما بلکه با قانون نیز مغایرت دارد.”

برای تمام توان خود آماده باشید

در این بیانیه که اقدامی بی سابقه در ایالات متحده است ، با اشاره به جو ناامنی در ایالات متحده ، همه نیروها برای آمادگی در برابر خشونت های احتمالی فراخوانده شده اند: [انتخابش] مطابق قانون اساسی توسط ایالت ها و دادگاه ها تصویب می شود ، و توسط کنگره تصویب می شود ، سوگند یاد می کند ، و ما چهل و شش فرمانده را داریم … در خدمت مردان و زنان یا در خدمت خانه یا خانه [اعلام می‌داریم که] آماده دفاع از کشور ما باشید ، به افق نگاه کنید و بر مأموریت خود تمرکز کنید. “ما از خدمات شما در دفاع از همه آمریکایی ها قدردانی می کنیم.”

311311

دکمه بازگشت به بالا