خارجی

ترامپ فعالیت سیاسی را از سرگرفت؛ هدف انتخابات مجلس ۲۰۲۲

ترامپ با رهبر اقلیت مجلس نمایندگان ایالات متحده دیدار کرد و برای پیروزی جمهوری خواهان در مجلس نمایندگان به مدت دو سال برنامه ریزی کرد.

به گزارش رویداد برتر ، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک ، جلسه ای بین دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا و کوین مک کارتی رهبر اقلیت جمهوری خواه سابق پس از آن متهم شد که وی ترامپ را به تحریک حمله مهلک در کنگره در 6 ژانویه متهم کرد. وی بعداً از تلاش های دموکرات ها برای برکناری ترامپ حمایت کرد. مجلس سنا و مجلس نمایندگان.

طبق بیانیه کمیته اقدام سیاسی مجلس ترامپ ، “نجات آمریکا” ، رهبر اقلیت مجلس نمایندگان ایالات متحده و رئیس جمهور سابق ترامپ مارالاگو در عمارت فلوریدا دیدار کردند.

در این بیانیه آمده است: “ترامپ موافقت کرده است که با مک کارتی برای کمک به حزب جمهوری خواه در کسب اکثریت مجلس نمایندگان همکاری کند.”

مک کارتی از جمله سیاستمداران برجسته جمهوری خواه بود که ترامپ را مسئول حمله 6 ژانویه به کنگره دانست ، اما عقب نشینی کرد و با کیفرخواست دوم ترامپ مخالفت کرد.

جمهوری خواهان جنوب فلوریدا می گویند رهبر اقلیت مجلس نمایندگان و نشست ترامپ نشان می دهد که رئیس جمهور پیشین همچنان تصمیم گیرنده برتر سیاست حزب است و حزب قبل از انتخابات میان دوره ای 2022 به آن احتیاج دارد.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا