جامعه

خودروی نماینده مجلس مجوز تردد درخط ویژه را ندارد

به گزارش شفاف ، سردار حسین اشتری وی در آستانه حضور ناجا در بنیاد تعاون ، در پاسخ به درگیری نماینده مجلس با راهور در حال انجام وظیفه ، اظهار داشت: ما آزاد شدیم و امیدواریم که تحقیقات در اسرع وقت به پایان برسد.

وی افزود: قطعاً از حریف وظیفه شناس حمایت خواهیم کرد. پلیس در تمام مناطق کشور ، در شرایط مختلف آب و هوایی ، چه سرد و چه گرم ، شبانه روزی کار می کند و همه باید قانون را رعایت کنند.

این فرمانده انتظامی ادامه داد: “قانون برای همه یکسان است و همه وظیفه دارند از قانون تبعیت کنند. البته ما انتظار داریم کسانی که مسئولیت یا موقعیتی دارند بیش از سایرین به اطاعت از قانون پایبند باشند.”

اشتری گفت: “ما همیشه از نیروهای وظیفه شناس و متعهد حمایت کرده ایم.” “زوایای مختلف موضوع روشن است و باید مورد توجه قرار گیرد ، و ما مطمئناً از این مخالف وظیفه شناس حمایت خواهیم کرد زیرا همه در برابر قانون برابر هستند و ما باید اطاعت کنیم.

وی در پاسخ به این س whetherال که آیا نماینده مذکور مجوز تردد در خط ویژه اتوبوس دارد یا خیر؟ او گفت نه! نماینده مجلس اجازه سفر با خط ویژه را نداشت.

اشتری در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه چه کسی مجاز به رانندگی در لاین های ویژه است ، تصریح کرد: آمبولانس ها ، پلیس و مجوزها می توانند در لاین های ویژه رانندگی کنند.

در بخشی دیگر از سخنان خود ، فرمانده پلیس در پاسخ به سوالی در مورد چگونگی مداخله پلیس قبل از وقوع چنین حوادثی در سالهای اخیر ، به این نتیجه رسید: در یک نمونه مشابه دو سال پیش در فرودگاه مهرآباد ، تحقیقات دقیق تخلف را پیدا کرد عضو ما شکایتی را به آن نماینده ارائه کردیم و در حالی که موضوع توسط دادگاه در حال رسیدگی بود ، آن نماینده باید عذرخواهی می کرد و رضایت شاکی و خانواده اش را جلب می کرد که در فضای مجازی و نتایج آن منعکس شد.

اشتری با تأکید بر اینکه معاون حقوقی پلیس کمک قضایی به پلیس می کند خاطرنشان کرد: در تمام مواردی که افسر ما مورد سو استفاده یا تعرض قرار گرفته است ، ما کمک قضایی کرده ایم و حمایت از نیرو برای ما یک اصل و وظیفه است.

در بخشی دیگر از سخنان خود ، فرمانده پلیس ابراز عشق مردم در حفاظت و حمایت از افسر وظیفه شناس رهور را ستود و اظهار داشت: این بسیار سپاس و سپاس از عشق و حمایت مردم از فرزندانشان در ناجا است. من به نوبه خود از این ابراز عشق ، مهربانی و حمایت مردم قدردانی می کنم.

به گزارش پایگاه خبری پلیس ، وی خطاب به نیروی انتظامی تأکید کرد: وظایف خود را با اعتبار ، قانونی و هوشمند انجام دهید و به مردم خدمت کنید. ما امیدواریم که خدمات ما رضایت خدا و مردم را جلب کند.

دکمه بازگشت به بالا