خبرهای کلی

عدم حضور مدیران در جلسات به وزارتخانه متبوع گزارش خواهد شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرنگار آنلاین گفت جلسه فرماندهی هماهنگی و سازگاری گلستان ، که باید یکشنبه شب در دفتر فرمانداری برگزار می شد ، به دلیل حد نصاب کم توسط استاندار رد شد.

کارکنان سازگار دارای 10 عضو دستگاه اجرایی و دو عضو انجمن افراد دارای معلولیت بودند که در جلسه امروز فقط پنج مدیر و دو عضو انجمن حضور داشتند.

استاندار گلستان در حاشیه این جلسه اعلام کرد: با توجه به اهمیت موضوع سازگاری و عدم حضور برخی از مدیران اجرایی ، اعضای ستاد ، استعفا می دهم.

هادی حق شناس تأكید كرد كه مناسب سازی خیابان ها و دروازه های شهر حق شهروندان است و بر اهمیت حضور رهبران در جلسات تصمیم گیری به دلیل موقعیت مسئولانه و پاسخ به مصوبات تأكید كرد.

وی گفت: متأسفانه ، برخی از رهبران در جلسات غایب هستند ، در نتیجه تصمیمات ابلاغ شده مختل می شود.

حق شناس یادآور شد که غیبت مکرر برخی رهبران در جلسات به منظور اتخاذ راه حل های مناسب به وزارتخانه های مربوطه گزارش می شود.

وی افزود: این جلسه هفته آینده با حضور کلیه مدیران عامل ، اعضا و میهمانان برگزار می شود که حضور مدیران کل شخصاً الزامی است.

سید مهدی حسینی ، مدیرکل بهزیستی گلستان نیز گفت: “متأسفانه به دلیل اینکه برخی از رهبران در جلسات حضور نداشتند و اجرای مصوبه جلسات قبلی ناقص بود ، این استان در رتبه 22 استان قرار گرفت.

دکمه بازگشت به بالا