ورزش

فرزانه فصیحی: یک جلسه تمرین را هم از دست نداده‌ام / به ۵ مسابقه اروپایی دعوت شده‌ام

دونده 100 متر راکد ایرانی می گوید برای ادامه تمرین به صربستان می رود و در صورت فراهم شدن شرایط در چندین مسابقه داخل سالن شرکت می کند.

به گزارش رویداد برتر ، فرزانه فصیحی یکی از دونده هایی است که برای مسابقات المپیک توکیو در 100 متر آماده می شود. وی در حال حاضر در مسابقات داخل سالن شرکت می کند و برای اولین بار در مسابقه سرعت 60 متر سرعت مسابقات قهرمانی جهان داخل سالن را کسب کرده است. دونده اردوی دو هفته ای در کیش داشت و سپس به صربستان رفت.

فصیحی درباره اردوگاه کیش به رویداد برتر گفت: “من تقریباً دو هفته در اردوگاه بودم و خوشبختانه در شرایط بسیار خوبی قرار داشتم.” این اردوگاه نسبت به اردوگاه تهران دارای مزایایی بود. هوا گرم بود و من از ترس مصدومیت تمرین کردم اما تهران بسیار سرد است. از طرف دیگر ، در کیش به دلیل کم بودن مسافت ، روزانه دو جلسه برگزار می کردم ، در حالی که در تهران به دلیل ترافیک و مسافت ، آموزش من به یک جلسه در روز محدود می شد. هیچ آلودگی هوا وجود نداشت و من راحت کار کردم.

کیش درباره فرصت های تمرینی خود گفت: امکانات خوب بود و آنها یک ورزشکار استاندارد داشتند. چند تمرین در ساحل و شن و ماسه انجام دادیم که بسیار خوب بود.

فصیحی در مورد برنامه اردوی خود گفت: “اگر شرایط مناسب باشد ، من جمعه 10 ژانویه به صربستان می روم و اردوگاه خود را در این کشور آغاز می کنم.” مدت زمان دقیق اردوگاه مشخص نیست و باید ببینم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

وی افزود: ما در حال حاضر به پنج مسابقه داخل سالن اروپا با کیفیت خوب دعوت شده ایم و من برای حضور در زمستان خوب آماده می شوم تا در آنها شرکت کنم.

فصیحی گفت: “خوشبختانه من تاکنون حتی یک تمرین را از دست نداده ام و حتی در زمان تاج گذاری و تعطیلی ورزشگاه نیز تمرین کرده ام و برای خودم آماده هستم.” الان شرایط خیلی خوبی دارم و در آینده بهتر خواهم شد.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا