ورزش

قطر گزینه نخست AFC برای میزبانی لیگ قهرمانان آسیا

قطر احتمالاً میزبان فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.

به گزارش رویداد برتر و به نقل از الوطانت ، لیگ قهرمانان آسیا سال گذشته به دلیل ویروس کرونا با شکل و شمایل جدید برای اولین بار برگزار شد.

فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا به میزبانی سرباز برای کرونا برگزار شد ، به طوری که در مرحله سقوط خبری از دور برگشت نبود و تکلیف تیم های صعود کننده تنها با یک مسابقه به میزبانی قطر مشخص شد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا بار دیگر قرار است میزبان لیگ قهرمانان آسیا باشد و در ادامه کرونا ، کشوری از مهمانان پذیرایی می کند.

طبق اعلام اتحادیه فوتبال آسیا ، فصل جدید مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از 14 تا 30 آوریل (25 آوریل تا 10 مه 1400) برگزار می شود.

میزبان این بازی ها هنوز مشخص نشده است اما رسانه های قطر ادعا کرده اند که این کشور اولین گزینه برای میزبانی این بازی ها است.

الرای نوشت: قطر با توجه به موقعیت ها و شرایط خاص خود و البته میزبان موفق دور قبل ، اولین و مهمترین فرصت میزبانی لیگ قهرمانان آسیا در سال 2021 است. قطر از تبلیغات ویژه و مهمان نوازی بسیار موفق خود در دور قبل تمجید کرده است ، بنابراین این شانس اصلی میزبانی این رقابت بزرگ امسال است.

پیش از این عربستان سعودی آمادگی خود را برای میزبانی لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرده بود ، در حالی که AFC هنوز تصمیم نهایی خود را اعلام نکرده است ، اما به نظر می رسد غرب آسیا به عنوان میزبان دو کشور انتخاب شده است.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا