خبرهای کلی

معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور معرفی شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، مراسم معارفه دوشنبه شب در سنندج برای سرپرست جدید معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی بزرگ غرب و مدیر امنیتی نماینده عالی استان کردستان برگزار شد.

نماینده رهبر عالی استان کردستان در این مراسم اظهار داشت: انتصابات انجام شده با در نظر گرفتن توانایی های کارکنان مرکز بزرگ اسلامی در غرب کشور و انتخاب این افراد از گروه انجام شد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی وی افزود: تلاش های مقامات سابق قابل تقدیر است اما از کارکنان و مسئولان این نهاد انقلابی انتظار می رود با رویکردی جدید و تلاش مضاعف اقدامات آینده نگرانه را انجام دهند.

سخنگوی کرد رهبر عالی رتبه اظهار داشت: تغییرات انجام شده تاکنون هدفمند و به منظور تسهیل جمع آوری است و ساعت ها به همه انتصابات و تغییرات جهت دستیابی به نتایج اختصاص داده شده است.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی استرس: مسئولان و کارمندان این مجموعه باید محرمانه بودن و قابلیت اطمینان کار خود را در اولویت قرار دهند علقه دفتر با علاقه مندی و دلبستگی معنوی لازم برای ارتقا سیستم.

معاون فرهنگی مرکز اسلامی غرب نیز در این مراسم اظهار داشت: توجه به کارکنان و دغدغه های طلاب و روحانیون و بازدید مقام معظم رهبری از دفاتر مراکز عمده شهرستان های استان ، میل به کار و انجام وظایف آنها را دو چندان کرده است.

کمال گرامیان با ارزیابی حسن نیت و انتخاب گروه به سمت معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب ، گفت: “من از اعتمادی که به من قائل هستم سپاسگزارم و امیدوارم با کمک همکارانم یک سرباز موفق در این قلعه باشم. که توسط نماینده ولی فقیه و رئیس مرکز بزرگ مورد توجه قرار می گیرد.

وی با تأكید بر اینكه ترسیم یك اطلس فرهنگی در یكی از مراكز بزرگ اسلامی در مناطق غربی كشور انجام می شود ، اظهار داشت: “تمام كارهایی كه تاكنون انجام شده نتیجه تلاش همه گروه ها است و امیدواریم كه بتوانیم این قلعه را حفظ كنیم و برای ارتقا it آن اقدامات جدی انجام دهیم.”

معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی در غرب کشور گفت: با توجه به مسئولیت هایی که به من محول شده است ، با جدیت و تلاش بیشتری برای تحول فرهنگی تلاش خواهم کرد و امیدوارم با کمک همکارانم تغییراتی در این زمینه ایجاد کنم.

وی افزود: به منظور اطمینان از پیشرفت مناسب برنامه های فرهنگی ، شناسایی صحیح ظرفیت ها ، تدوین اطلس ها ، جامعیت فکری ، کار گروهی ، توجه به مشاوره درمورد مسائل علمی ، موجودی موضوعات فرهنگی ، پیگیری نگرانی های عمومی ، توجه به آموزش های بیشتر ، اعتقادات. باورها و برنامه ها

در پایان این مراسم از حجت الاسلام حسین شهسواری معاون فرهنگی سابق مرکز بزرگ اسلامی غرب تقدیر و کمال گرامیان به عنوان معاون فرهنگی این نهاد معرفی شد.

علیرضا شهسواری ، مدیر امنیتی سابق مأموریت ولی فقیه در کردستان نیز به دلیل تلاشهای چندین ساله وی مورد تقدیر قرار گرفت و حجت الاسلام معظمی به عنوان مدیر جدید حوزه انتخابیه معرفی شد.

دکمه بازگشت به بالا