ورزش

مقابل پرسپولیس سورپرایز شدیم/ کرمانشاهی پنالتی استقلال را نگرفت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرنگار آنلاین آرش برهانی ، مربی تیم فوتبال استقلال ، به این تیم گفت: تساوی 2-2 مقابل پرسپولیس و عقب نشینی بعد از آبی پوشان بعد از گل: “این طبیعت فوتبال است. من نمی خواهم در مورد تیم های دیگر صحبت کنم ، اما در دیدار برابر ذوب آهن (پرسپولیس) شما یک گل کامل دارید ممنوع کردن او فولاد را ندید و آنها برنامه ای برای ضد حمله داشتند. وقتی گل زدیم شیخ دیابت ما او را به زمین آوردیم تا توپ را به جلو نگه دارد و تیم را بالا بیاورد ، اما چیزی برای جایگزینی وجود ندارد دیابت در سر ما اتفاق نیفتاده است. با این حال شانس خوبی برای گلزنی داشتیم.

برهانی در پاسخ به این سوال که استقلال در نیمه دوم به جز موقعیت گل فرصت دیگری برای گلزنی داشت؟ وی اظهار داشت: چنین صحنه ای قبل از گل داده می شود قائدی شد. مهدی در این کار تخصص داشت اما عجله داشت. اگر مانند موقعیت گل ، توپ را پهن کند ، نتیجه می گیرد.

مربی استقلال اظهار داشت: با دو ریباند به حریف فرصت دادیم. وقتی تیم گلهای بد می افتد ، به خصوص در دربی احساساتی می شود. جزو چند مسابقه بود که در طول بازی به گل رسیدیم و تعجب کردیم. دفاع ما روی توپ ناامیدانه کار کرد و در طول بازی یک گل زدیم.

برهانی در پاسخ به این سوال که به نظر شما نتیجه صحیح دربی چیست؟ وی گفت: “اگر داور پنالتی ما را می گرفت و از روی آن گل می زد ، این مسابقه دو بر صفر بود و ما بازی دیگری انجام می دادیم.”

وی با بیان اینکه از نظر کارشناسان داوری بازیکن پرسپولیس به توپ ضربه نزده است خاطرنشان کرد: “این یک چیز واضح بود. حالا آقایان می گویند پنالتی نبود. لطفا کورکورانه حمایت نکنید زیرا این به ضرر فوتبال ما است. اکنون می خواهید از رضا کرمانشاهی حمایت کنید ، داور بازی انجام دهید. هرکسی فوتبال را دنبال نمی کند می گوید این یک صحنه جنایی است.

سرانجام مربی استقلال گفت: “قبل از دربی سعی کردیم به نظر داور و انتخاب کرمانشاهی احترام بگذاریم اما متأسفانه اتفاقی که خوب نبود افتاد.” آنها آمدند گفتگو بزرگ شده اینها باعث می شود داور داور باشد تحت فشار و در این بازی حساس ، نباید مجازات روشنی بگیرید و نباید آن را اجرا کنید.

دکمه بازگشت به بالا