خبرهای کلی

مهدوی‌کیای دوم تو بودی؟ – رویداد برتر

نتیجه گیری اصلی این است که جلال حسینی و امید عالیشاه قبل از شروع فصل توسط گل محمدی به لیست اضافی اضافه شدند. باورنکردنی است اما فرض کنید اگر جلال می رفت امروز با دفاع پرسپولیس چه اتفاقی می افتاد. گل محمدی پیش از این با رفتار عجیب خود نسبت به مهدی مهدویکیا باعث شگفتی در فوتبال ایران شده بود. به نظر می رسد جلال حسینی باید دومین شوک یحیی باشد ، اما خوب کار کرد.

به گزارش رویداد برتر ، این روزنامه دنیای اقتصادی وی نوشت: “مهدی رسول پناه ، یکی از اعضای مستعفی هیئت مدیره پرسپولیس ، نکات زیادی در مورد هزاران کلمه داشت که یکی از آنها بیش از دیگران مورد توجه رسانه ها و هواداران قرار گرفت. رسول پناه گفت که یحیی گل محمدی نام سه نفر را اضافه کرده است بازیکنان باتجربه تیم. در لیست اضافی ، اما باشگاه به سختی نظر سرمربی را تغییر داد. بعدا ، دو نفر از این بازیکنان در فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل اولسان هیوندای بازی کردند.

در آن مسابقه اسامی 11 بازیکن اصلی قرمزها به شرح زیر است: حامد لک ، جلال حسینی ، کنعانی زادگان ، مهدی شیری ، سعید آقایی ، نوراللهی ، بشار ، میلاد سرلک ، سیامک نعمتی ، عبدی و عالیشاه. سه نفر از این افراد یعنی لاک ، سرلک و آقایی جزو خریدهای جدید بودند و مازاد آنها اصلاً مربوط نبود. نعمتی همچنین قرارداد خود را قبل از فینال تمدید کرد. کنعانی ، نوراللهی و عبدی نیز منطقا نمی توانند جزو بازیکنان اضافه اعلام شده توسط یحیی باشند. در نتیجه ، فقط سه بازیکن باقی ماندند. جلال حسینی ، مهدی شیری و امید عالیشاه.

با توجه به اینکه پرسپولیس در سال جاری مدافع راست ویژه دیگری نداشت ، بعید است که مازاد باشد. بنابراین نتیجه گیری اصلی این است که جلال حسینی و امید عالیشاه قبل از شروع فصل توسط گل محمدی به لیست اضافی اضافه شدند. باور نکردنی است ، اما بگذارید بگوییم اگر جلال می رفت امروز چه اتفاقی برای دفاع پرسپولیس می افتاد. گل محمدی پیش از این با رفتار عجیب خود نسبت به مهدی مهدویکیا باعث شگفتی در فوتبال ایران شده بود. “به نظر می رسد جلال حسینی باید دومین شوک یحیی باشد ، اما خوب کار کرد.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا