ورزش

مهدی ترابی در یک قدمی پرسپولیس

به گزارش تیم ورزشی خبرگزاری آنا ، الدحیل مهاجم سابق تونسی پس از یک تجربه ناموفق در فوتبال بلژیک به لیگ ستارگان بازگشت و همانطور که قبلا اعلام شد پیراهن تیم العربی را در این پرش به تن خواهد کرد. کبریت ها

“یوسف الماساكنی” كه 6 سال سابقه حضور در لیگ ستارگان قطر را دارد ، پیراهن الدحیل را بر تن كرده و در این مدت توانسته 73 گل در لیگ قطر به ثمر برساند ، به لیگ قرض می گیرد. بلژیک و تیم باز بودند. با این حال ، ماساكانی در لیگ بلژیك موفقیت چندانی به دست نیاورد و فقط با 7 بازی و بیشتر از یك بازی با تیمش مشاركت خود را به پایان برد تا دوباره به قطر برگردد.

مهاجم سابق تونسی الدحیل برای بازگشت به قطر قراردادی یک و نیم ساله با العربیه امضا کرده است که قبلا توسط روزنامه ها و رسانه های قطری گزارش شده بود و همچنان در پیراهن این تیم بازی می کند.

البته ، انتقال یوسف الماساكنی به العربی از امتیاز ویژه ای برخوردار است و شایعات “مهدی ترابی” جدایی لژیونر ایران ، این تیم را تأیید می كند. اتفاقی که در هفته های اخیر به شایعه داغ تبدیل شده حتی خبر از بازگشت این بازیکن به ایران و تیم پرسپولیس می دهد.

حال باید دید آیا العربی مهدی ترابی را جایگزین یوسف الماساكنی تونسی خواهد كرد ، ستاره ایرانی در مورد آینده خود چه تصمیمی خواهد گرفت و آیا به ایران برمی گردد و شایعه پوشیدن دوباره پیراهن پرسپولیس وجود دارد. قبول کنید یا نه

انتهای پیام /

دکمه بازگشت به بالا