رویدادها

پلیس خط مقدم برخورد با فتنه‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی

فرمانده یگان های ویژه ناجا گفت: پلیس در درجه اول رسیدگی به جلسات و ناهنجاری های اجتماعی است و یگان ویژه همیشه در خط مقدم مبارزه با توطئه ها و مزارع بوده و این مجموعه با زور و در هر کجا وارد صحنه شده است. باید بود.

به گزارش رویداد برتر ، سردار حسن کرمی نگاه به ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در جمع فرماندهان و کارکنان یگان ویژه خراسان جنوبی و بزرگداشت اولین سالگرد شهادت رهبر شکوهمند اسلامی “حاج قاسم سلیمانی” در قلب وی ، با اشاره به محبوبیت و نفوذ این بزرگ مرد. آنچه موجب محبوبیت و محبوبیت ژنرال شهید در لایه های جامعه شد تنها عشق به ولایت ، حرکت به سمت استان و اطاعت محض از فرمانده کل نیروهای مسلح بود. اکنون وظیفه ما است که با پیگیری راه ولایت و مراقبت از شهدا ، نفوذ دشمنان را حفظ کنیم.

وی افزود: امنیت در دنیای امروز از چنان ارزش و جایگاه بالایی برخوردار است که همه جنبه های علمی ، اقتصادی و بازرگانی را در بر می گیرد ، حتی عمل به اسلام نیز به امنیت نیاز دارد.

فرمانده یگان های ویژه ناجا اظهار داشت: پلیس در درجه اول رسیدگی به جلسات و ناهنجاری های اجتماعی است و یگان ویژه همیشه در خط مقدم مبارزه با توطئه ها و مزارع است و این گروه از بصیرت و شناخت به موقع ، در هر کجا باید حضور داشته باشد احساس شد ، او با قدرت پا به صحنه گذاشت.

کرمی افزود: با آمادگی عملیاتی ، قابل تشخیص علمی ، رفع نقاط ضعف و ارتقای نقاط قوت ، برنامه آینده خود را آماده می کنیم تا مانند گذشته با اقتدار و دلسوزی اسلامی گام هایی را برای برقراری نظم و امنیت برداریم.

وی با اشاره به اهمیت آموزش های جدید ، مستمر و م ofثر افسران اجرای قانون برای دستیابی به توانایی های جامع برای اجرای بهینه مأموریت های تعیین شده و جدی ناجا ، اظهار داشت: هرچه سطح آمادگی و توانایی ویژه پلیس در ابعاد مختلف جسمی و روحی بالاتر باشد. به همان میزان ، ما می توانیم در مواقع بحرانی و همچنین مأموریت های داخلی و غیر داخلی به تناسب وارد شویم.

به گزارش پایگاه خبری پلیس ، سرانجام فرمانده یگان های ویژه ناجا این را اینگونه بیان کرد: “همه ما در جهت اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برمی داریم و امیدواریم با این لباس نظامی خادمان خوب مردم شایسته ایران اسلامی باشیم.”

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا