خبرهای کلی

چشم انداز کُشتی لرستان ترسیم شود/ همکاری سپاه با هیئت کُشتی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، سردار مرتضی کشکولی به نقل از روابط عمومی شورای کشتی لرستان در جلسه با رئیس و اعضای هیئت کشتی لرستان با تأکید بر اینکه کشتی یک ورزش سنتی ، فرهنگی و قهرمانانه است ، اظهار داشت: این ورزش مربوط به ذات انسان است. ما همچنین در استان خود سابقه خوبی داریم.

نیاز به فراخوانی افق و چشم انداز سرنشین لرستان

وی گفت: در این راستا ، من به خدمه کشتی پیشنهاد می کنم که اولین قدم اطمینان از احترام به بزرگان کشتی ، صرف نظر از رده باشد. ها این را بچشید و ساختار آن را بچینید تا اعضای آینده این نهاد نیز از احترام افراد مسن به عنوان اولین هدف برخوردار شوند ، با اقدامی که می تواند بسیاری از ابهامات را برطرف کند و انتقاداتی را که گاه از مرحله اول است ، گاهی از طرف مخالفان کاهش دهد. شروع می شود

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان ، افزود: برپایی جلسات فکری ورزی همچنین می تواند در این مسیر کمک زیادی کند ، زیرا در این جلسات مهم است که نظر بزرگان را جویا شوید که چنین نظر فنی دارند و این می تواند کشتی گیران را به استان نزدیک کند.

سردار کشکولی ، دومین اقدام مهم برای خدمه کشتی ، ترسیم افق است انداز برای آینده کشتی ، او می دانست که اصول بیشتری باید در آن وضع شود ، وی گفت: اولین اصل رفع تبعیض در کشتی در استان است ، به این معنا که فکر نمی کنیم تنها مرکز استان بتواند رشد کشتی یا نظرات ما در مورد روابط باشد. شما کشتی را در استان بزرگ می کنید و نام فلان شخص ، یا فلان شهر را بزرگ نمی کنید.

کشتی باید یک مکان آموزشی ، فرهنگی و اخلاقی باشد

وی ادامه داد: شکی نیست که در لرستان آفت ورزش همین تبعیض است ، زیرا من خودم شاهد چنین تبعیضی در بسیاری از ورزش ها بوده ام. ام، تبعیضی که استعدادهای ورزشی استان را خفه کرده است و شما باید سعی کنید این تبعیض و حتی احساس تبعیض را در استان از بین ببرید.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با یادآوری برخی از ناکامی های کشتی گیران ما در وزن های مختلف گفت: یکی از دلایل این ناکامی ها عدم پرورش این استعدادها بود که اگر توجه بیشتری می کردیم اما هرگز موفق به از دست دادن فرصت نمی شدیم می توانست جایگزین مناسبی برای بسیاری از کشتی گیران باشد. ما باید برخی از قهرمانان خوب کشتی را به عنوان جانشینان آنها معرفی کنیم ، در حالی که رفع تبعیض فرصتی برای پرورش استعدادها ، بدون در نظر گرفتن روابط ، برای همه جوانان استان فراهم می کند.

سردار کشکولی اصل دوم را صلاحیت اخلاقی و فرهنگی ورزشکاران دانست و افزود: کشتی باید محل آموزش ، فرهنگ و اخلاق باشد و خانواده های ما با اطمینان فرزندان خود را به مکانی بفرستند که گفته می شود شخصیت های مذهبی و اخلاقی هستند. ” تعلیم دادن

لزوم پرورش کشتی نوجوانان و جوانان

وی بر اصل کشتی سوم تأکید کرد انداز کشتی لرستان و اظهار داشت: شما باید در توسعه کشتی برای نوجوانان و جوانان که می توانند بازیکنان برجسته استان در دهه آینده باشند ، تمرکز کنید ، این مطمئناً برنامه ای نیست طراحی شده این برای کشتی بزرگسالان نیست ، اما کشتی باید در اولویت باشد و باید سعی کنید این ارقام را پرورش دهید تا ضد کشتی نباشند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان برای بیان کلمه ضد کشتی با الگوبرداری از رفتارهای نامناسب در ورزش کشور ، گفت: می جای تاسف دارد که محبوب هستند اما داور را فریب می دهند تا یک پنالتی بگیرد می من می خورماین جوانمردی نیست و اصل ورزش مبارزه مردانه است ، بنابراین شما باید به کشتی گیران نوجوان ما بیاموزید که اخلاق اولین اصل است و ما برای پیروزی به حریفان خود آسیب نمی رسانیم.

سردار کشکولی ادامه داد: اوج انسانیت ، اگر حریف شما به هر دلیلی نتوانست جلوی شما بایستد خوشحال می شوید. نشوی، زیرا ایستادن و مبارزه مردانه و نه حذف یک رقیب و سرانجام قهرمان شدن یک افتخار است که البته نیاز به ایده فرهنگ سازی دارد.

لرستان باید در تیم های ملی کشتی فرنگی ستاره باشد

فرید بهرامی با اشاره به برخی یادداشت های رئیس هیئت کشتی لرستان ، وی را فردی فرهنگی و پیشکسوت در کشتی استان خواند و خطاب به وی تأکید کرد: شما فردی باسواد و فرهنگی هستید و در زمینه های مختلف ورزشی قضاوت می کنید. شما هستیدبنابراین می توانید این رویکرد اخلاقی را با سایر دوستان خود ایجاد کنید گرد توضیح دهید که بعد از شما ، دیگران نیز باید به همین روش ادامه دهند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان ، چشم چهارم انداز هیئت کشتی استان حضور کشتی گیران استانی در تیم های ملی آزاد و آزاد را مورد توجه قرار داد و افزود: باید تلاش شود تا در تیم های ملی ملی آزاد یک ستاره بدست آورد و این باید هدف هر ساله جذب نفرات برای کشتی آزاد و فرنگی کشور باشد. تیم ملی. ” آنچه امروز برای استانهای دیگر اتفاق می افتد ، در حالی که کشتی لرستان زمانی حرفی برای گفتن داشت.

سردار کشکولی اظهار داشت: قهرمانی را نباید فراموش کنید و اولویت دیگر شرکت در مسابقات قهرمانی کشتی کشور است و این نکته که رئیس شورای کشتی لرستان در مورد حضور در لیگ برتر تأکید کرده ، نکته خوبی است ، اولویت کشتی استان لذت ببرید و اکنون ، حتی اگر از استانهای دیگر کمک بگیریم ، برنامه اصلی استفاده از قابلیتهای بومی استان است.

وقت ملاقات جیری ظرفیت مجموعه روستای مقاومت در دسترس خدمه کشتی است

وی همچنین تقویت قدرت کامل خدمه کشتی را از اولویت هایی دانست که خدمه کشتی باید آن را در نظر بگیرند و تعیین کنند: با همه کار کنید ، حتی اگر مخالف شما باشند ، تحمل آنها را افزایش دهید ، می میدانم بسیاری از سخنان ، انتقاد ، تخریب و توهین را خواهید شنید ، اما باید به جای واکنش در برابر دیگران ، تحمل خود را افزایش داده و صبور باشید.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با استقبال از درخواست رئیس هیئت کشتی استان مبنی بر استفاده از ظرفیت مجموعه دهکده مقاومت خرم آباد و حضور اردوهای تیم ملی کشتی فرنگی در این مجموعه ، تاکید کرد: اقدامات لازم در این زمینه از جانب این اتفاق می افتد

دکمه بازگشت به بالا