اقتصادی

یوسفی: افزایش ۱۵۰ درصدی قیمت پروازها توجیهی ندارد

یکی از اعضای کمیته غیرنظامی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: درست است که شرکت های هواپیمایی به دلیل تحریم ها و گسترش طوقه شرایط دشواری را پشت سر می گذارند ، اما حمایت از آنها وظیفه دولت و دولت است و این نمی تواند فقط با ثروتمندان توجیه شود. “قیمتها و بسیاری از جامعه را محروم می کند.

مجتبی یوسفی در گفت وگو با رویداد برتر ، با اشاره به لزوم رسیدگی به نرخ بالای بلیط هواپیما ، اظهار داشت: “یکی از نگرانی های جدی مردم امروز کرایه های بی نظمی است که هر از چند گاهی در مناطق مختلف رخ می دهد.” متأسفانه امروز نیز شاهد افزایش 150 درصدی نرخ بلیط هواپیما در روزهایی هستیم که حتی با پیک مسافرت نمی کنیم و این افزایش قیمت واقعاً جای سوال دارد.

وی افزود: به دلیل عدم نظارت وزارت راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی کشوری شاهد این روند هستیم و این موضوع را در جلسات متعدد کمیته عمران دنبال کرده و تأکید کرده ایم که شرکت های هواپیمایی حق دارند قیمتها را افزایش دهید. “با این حال ، فقط 10٪ افزایش قیمت بر اساس قیمت پایه برج 10 مجاز بود. اما امروز شاهد افزایش 150 درصدی قیمت هستیم و آقایان ثابت می کنند که سطح قیمت حذف شده است.

نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: مجلس امروز درگیر بودجه است اما قطعاً این موضوع را پیگیری خواهیم کرد. درست است که شرکت های هواپیمایی به دلیل تحریم ها و گسترش طوقه دوران سختی را می گذرانند ، اما حمایت از آنها وظیفه دولت و دولت است. به این دلیل که فقط ثروتمندان سوار هواپیما می شوند ، امکان افزایش قیمت و محروم کردن قسمت زیادی از جامعه وجود ندارد.

وی افزود: بسیاری از افراد برای مسافرت کاری یا پزشکی مجبور به استفاده از هواپیما هستند و اگر خانواده چهار نفره بخواهند از هواپیما استفاده کنند به دلیل افزایش قیمت باید هزینه بالایی را بپردازند. نگرانی ما این است که قیمت ها در ساعات اوج مصرف چند برابر شوند. در این ارتباط من از وزیر راه و شهرسازی س questionالی پرسیده ام و مطمئناً این سال را پیگیری خواهیم کرد. متأسفانه ، به دلیل سو mis مدیریت ، ساده ترین روش همیشه افزایش قیمت و فشار بر افرادی است که برخی مسئولان انتخاب می کنند.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا