ورزش

از مرگ ناباورانه کاپیتان محبوب انزلی‌چی‌ها تا ایست قلبی کاپیتان پرسپولیس!

به گزارش رویداد برتر؛ در سال های اخیر فوتبالیست های زیادی از جمله مرگ برخی از این چهره های فوتبال فوت کرده اند و مرگ ناگهانی و غیرمنتظره برخی از این چهره ها اتفاقات تلخی بوده است که مدت ها اخبار فوتبال را تحت الشعاع خود قرار داده است.

در این گزارش ، مروری داریم بر این مرگ تلخ و ناگهانی بازیکنان فوتبال.

مرگ باورنکردنی کاپیتان محبوب انزلی!

سیروس قایقران ، کاپیتان محبوب مردم انزلی ، در روزهای آغازین سال 1977 هنگامی که به همراه خانواده اش برای عید نوروز به انزلی رفتند ، به انزلی بازگشت و با کامیونی که توسط چوب رانده می شد به سمت تهران برخورد کرد. ، همسر و برادر شوهر. ​​این حادثه باعث مرگ قایقران و فرزندش شد. زنده یاد قایقران که از ستاره های تیم ملی ایران به حساب می آمد در کمال ناباوری در سن 37 سالگی دارفان را وداع گفت.

معلم افتاده!

در سال 1984 ، مژز سبزی در سن 47 سالگی ، به دلیل شوک عصبی دچار حمله قلبی و سکته شد و در روز تولدش ، 7 فوریه ، صورت او آلوده به خاک شد. مربی بازیکن ساز که چهره هایی چون علیرضا حقیقی ، احسان خرسندی ، امیرحسین ایپکچی ، میلاد نوری ، میلاد میرترابی ، امیرحسین فشنگچی ، محسن میرابی ، محمد پروین ، وحید طالبلو ، هادی عقیلی ، آل را معرفی کرده است. .

حادثه برای این چهره یک فاجعه بود!

رضا حسن زاده یکی از مشهورترین فوتبالیست های کشور بود که پیش از این در تیم های بزرگی چون تراکتورسازی و سپاهان بازی کرده بود.

زنده یاد رضا حسن زاده در اردیبهشت سال 85 به همراه تیم تراکتورسازی به عسلویه رفت تا برای بازی به بوشهر برود. از آنجا که اتوبوسی برای انتقال تیم تراکتور وجود نداشت ، سرپرست تیم چندین ماشین را برای انتقال اعضای تیم اجاره کرد. راننده اتومبیل حامل رضا حسن زاده در جاده با کامیون برخورد کرد ، کاپیتان تراکتورسازی که روی صندلی جلو نشسته بود دچار ضربه مغزی شد. البته در ابتدا احساس درد می کند و در بقیه راه از عسلویه به بوشهر سفر می کند ، اما در بوشهر ناگهان غش می کند و سرانجام جان خود را از دست می دهد.

مرگ تلخ پرسپولیس بدون مرز

فربیرز مرادی یکی دیگر از چهره های فوتبال بود که ناگهان درگذشت. فوتبالیست سابق تیم های ملی و باشگاه های مرحوم مرادی ، پرسپولیس و کشاورز ، وی در مه 2008 در اثر برق گرفتگی در سن 43 سالگی درگذشت. پیکر مرحوم فریبرز مرادی در بهشت ​​زهرا تشییع شد. وی یکی از برجسته ترین ستاره های فوتبال ایران در اواخر دهه 1960 و 1970 بود.

شوک بزرگی برای خانواده استیل!

مسعود استیلی ، برادر حمید استیلی در یک حادثه شهری درگذشت. زنده یاد مسعود استیلی در چندین تیم از جمله پاس ، بهمن ، پرسپولیس و چند تیم دیگر بازی کرد ، در آوریل 1990 در یک خیابان در تهران دچار سانحه رانندگی شد و درگذشت. استیل هنگام مرگ تنها 41 سال داشت.

ایست قلب ، ضربه کاپیتان پرسپولیس است!

در تاریخ 30 اکتبر 2015 ، اتفاق تلخ در فضای فوتبال ایران من را شوکه کرد. در تاریخ 9 اکتبر ، خبر درگذشت هادی نوروزی به دلیل ایست قلبی در ساعات اولیه منتشر شد ، در حالی که هیچ کس معتقد نبود که این واقعه تلخ در شماره 24 تخت جمشید رخ داده است. هادی نوروزی هنگام خداحافظی گفت که او فقط 30 سال سن داشته و هیچ سابقه قبلی و هنگام مرگ نداشته است. به دقیقه 24 میرسیم که سرمربی پرسپولیس زمان مناسب رو برای تعویض میبینه.

ستاره آبی که خیلی زود منقرض شد!

رضا احدی ، ستاره سابق استقلال در ژانویه 2015 در اثر بیماری درگذشت. او یکی از محبوب ترین بازیکنان دهه 60 بود ، استقلال که فقط 53 سال داشت و یکی از بی رحم ترین و مهربان ترین بازیکنان فوتبال ایران بود. وی به دلیل عارضه کبد اعلام شده است که کشته شده است. جالب اینجاست که دکتر مایکل ولینگ ، رئیس باشگاه روت وایسن ، که از سال 1986 تا 1987 میزبان “رضا نداف احدی” بود ، درگذشت غم انگیز احدی را به ستاره سابق استقلال تسلیت گفت.

یک مورد تلخ از ستاره سرخابی

در آخرین روز سال 1995 ، فروردین ، ​​به سختی شش ماه پس از مرگ ناگهانی هادی نوروزی ، واقعه تلخ دیگری هواداران فوتبال را شوکه کرد. مهرداد اولادی که در پرسپولیس ، استقلال ، الشباب و ملوان بازی می کند در سن 31 سالگی درگذشت. وی بر اثر ایست قلبی درگذشت.

دور از انتظار لباس های محلی!

برده

مجید غلام نژاد ، مدافع راست سابق تیم ، که سالهای زیادی از فوتبال خود را در استقلال و سایپا سپری کرد ، نیز در میان چهره هایی بود که به طور غیر منتظره ای درگذشت. غلام نژاد که در زمان حضور علی دایی به تیم ملی دعوت شده بود ، دو سال پیش یعنی سال 1397 در یک سانحه تصادف درگذشت.

غلام نژاد روز جمعه 14 سپتامبر 1997 برای تفریح ​​در کنار خانواده در خارج از بندرعباس به سیاهو رفت اما غرق شد. 5

دکمه بازگشت به بالا