خبرهای کلی

استقلال – سپاهان؛ برد برای خودشان یا تساوی به سود پرسپولیس؟ – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، این هفته پانزدهم است مسابقات مسابقات قهرمانی فوتبال شماره یک کشور در حال حاضر با 5 بازی برگزار می شود که مسجد سلیمان روغن آلومینیوم ، ماشین آلات صنعت نفت ، نساجی گل گوهارت ، فولاد و شهرخودرو آنها باید در اهواز به مصاف یکدیگر بروند و در حساس ترین مسابقه امروز ، استقلال و سپاهان در یک دیدار نهایی در اصفهان به مصاف هم می روند.

روغن مسجد سلیمان – آلومینیوم
اگرچه تعداد کمی انتظار داشتند ، آلومینیوم اراک در آستانه هفته آخر نیم فصل اول با 19 امتیاز در رده هفتم جدول قرار گرفت و اکنون شاگردان خطیبی شانس پیروزی در این دیدار خارج از خانه را دارند (که البته یک بازی ساده است) وظیفه.

هر دو تیم مساوی و تفاضل گل به ثمر رساندند و گل دریافت کردند شأن این صفر است که نشان می دهد تعادل دو تیم در حمله و دفاع است. حامد پاکدل ، مهاجم آلومینیومی 6 گل فرصت طلب خطرناک ترین بازیکن این تیم است و در نفت مسجد سلیمان یک مهاجم 4 گل به نام ساسان حسینی حضور دارد که اولین امید برای گلزنی به مجتبی حسینی است.

هر دو تیم خوش بین هستند اکثر اگر در این مسابقه برنده شوید ، می توانید در پایان ترم در مکان پنجم باشید.

ماشین آلات – صنعت نفت
سبزهای تبریز تنها تیمی است که در جدول جدول برنده نمی شود ، امروز آنها این فرصت را دارند که در آخرین هفته نیم فصل اول با پیروزی در یک دیدار خانگی این طلسم را بشکنند.

اخباری ، رئیس فعلی مهندسی مکانیک ، دستیار تاریخچه پورموسوی او سابقه دارد و از اندیشه های امروز حریف خود شناخت خوبی دارد.

خودروسازان حتی در صورت پیروزی در این مسابقه از انتهای جدول جدا نخواهند شد و خطرناک ترین بازیکن این تیم که امروز مشتریان زیادی در لیگ برتر دارد ، پیمان بابایی ، مهاجم 6 گل آنها است.

صنعت نفت ، که ادعا می شود در بین نیروها است ، طالبان بازیگر بسیار خطرناکی است ریکانی او مانند بابایی با 6 گل در لیست بهترین گلزنان لیگ برتر قرار دارد. علاوه بر این ، یک پیشکسوت به نام رضا خالقی فر و یک مهاجم آماده نیز در این تیم حضور دارند.

نساجی – گل گهر
مجید جلالی از ابتدای حضور در تیم نساجی امتیازی کسب نکرده و تاکنون 3 شکست در 3 مسابقه داشته است و حتی امروز نیز امتیاز گرفتن از این بازی خانگی کار آسانی نیست زیرا تیمی آماده و جسور مانند گل گهر از هاسو جلوتر است.

نساجی با 9 امتیاز یکی از دو تیم انتهای جدول است و گل گهر با 19 امتیاز در مکان ششم قرار دارد که در صورت پیروزی در این بازی و از دست دادن امتیاز و همچنین فولاد می تواند با یک پله صعود مقام پنجم را کسب کند. .

خطرناک ترین بازیکن گل گهر گادوین منبع با 9 گل که البته مدت زمان نسبتاً زیادی از آخرین گل فصل می گذرد. 9 صنعت نساجی و ماشین سازی شکست خورده بیشترین باخت را در نیم فصل دارند و در صورت پیروزی در این بازی و غلبه بر ذوب آهن می توانند در جدول صعود کنند.

فولاد – شهرخودرو
تقابل جواد نکونام و مهدی رحمتی در نقش سرمربیان دو تیم می تواند به خودی خود جذاب باشد و حساسیت این بازی را افزایش دهد.

فولاد را می توان در کنار سایپا و مس رفسنجان تثبیت کرد اکثر تیم ها طی دو فصل گذشته می دانند که مدیریت و ترکیب فنی آنها تغییری نکرده است. اما مهدی رحمتی یکی از مربیان جدید فصل بیستم است که اولین مربی خود را زندگی می کند.

دانش آموزان نکونام با 20 امتیاز در رده پنجم قرار دارند و در خوش بینانه ترین حالت ممکن است در پایان هفته پانزدهم حتی در رده دوم قرار بگیرند. با این حال شهرخودرو 18 امتیاز در جایگاه دوازدهم است و اگر در این بازی بر روی کاغذ پیروز شوید ، شانس رسیدن به جایگاه ششم را دارید.

در شهر خودرو ، یک مهاجم 34 ساله با تجربه به نام امین قاسمی نژاد در حال بازی است و او با 8 گل نام خود را به عنوان یکی از بازیکنان خوب این فصل تثبیت کرده است.

خطرناک ترین بازیکن فولاد 3 بازیکن خارجی این تیم است که در 3 خط دفاعی ، میانی و حمله بازی می کنند و همه آنها. شأن آنها در نیم فصل اول 3 بار گلزنی کردند.

سپاهان – استقلال
این مسابقه فینال نیم فصل اول محسوب می شود. هر دو تیم با کمترین امتیاز در جایگاه اول و دوم قرار دارند و پیروزی در این بازی برای آنها بسیار مهم است. سپاهان بهترین است و استقلال دومین خط حمله لیگ را دارد و خطرناک ترین بازیکن سپاهان یک مهاجم شناخته شده و باتجربه است ، سجاد شهباززاده که در حال حاضر با 11 گل بهترین گلزن مسابقات است. در مقابل ، بهترین بازیکنان استقلال غفوری و قایدی آیا این همه است شأن آنها موفق شدند 4 بار به گل برسند.

شهباززاده و نورافکن سپگان را می توان بازیکنان ویژه ای مقابل استقلال و در تیم آبی پوشان دانست پوشش هر دو وریا غفوری پیش از این در سپاهان بازی می کند.

نقطه مقابل خط حمله سپاهان خط دفاعی وی است که با 18 گل زده یکی از ضعیف ترین خطوط دفاعی لیگ برتر است. و این زمانی است که استقلال با 9 گل زده دومین خط دفاعی قوی لیگ را دارد. آمار گل های دریافتی و دریافتی هر دو تیم نشان می دهد این احتمال وجود دارد که این بازی پر گل باشد.

در صورت پیروزی هر دو تیم در این مسابقه ، شانس بالایی برای پیروزی در نیمه اول مسابقات خواهند داشت.

بازی ها را برای هفته 15 و یک بازی برای هفته 10 برنامه ریزی کنید مسابقات لیگ برتر به شرح زیر است:

شنبه ۲۵ بهمن ۹۹

مهندسی مکانیک تبریز – صنعت نفت آبادان در ساعت 3 بعد از ظهر ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی تبریز
تیم داوری
محمد حسین ترابیان – مهدی سیفی – محمد صالح عرب آبادی – محسن حکیم ، دستیار داوران 1 و 2: عنایت غوچ کانلو – شبیر بهروزی ، سرپرست: محمود رفیعی

نفت مسجد سلیمان – آلومینیوم اراک ساعت 3 بعد از ظهر ورزشگاه شهید بهنام محمدی ، مسجدسلیمان
تیم داوری
جواد رحیم زاده – حامد صفایی – سعید زیبا – عدنان پیروی ، دستیارهای اضافی 1 و 2: ایمان کهيش – علیرضا حیدرپناه ، استاد راهنما: رسول فروغی

نساجی مازندران – گل گهر سیرجان ساعت 15:30 در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر
تیم داوری
علی خداحافظ – علی میرزابیگی – رضا حیدری – میلاد قاسمی ، دستیار داوران 1 و 2: یاسر همرنگ – فرهاد امینی ، استاد راهنما: محسن ترکی

فولاد خوزستان – خودرو مشهد ساعت 16:00 در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز
تیم داوری
بیژن حیدری – آرمان اسدی – صادق رستمی – سیاوش باقرنژاد ، دستیار داوران 1 و 2: احمد محمدی – امیر ایار، استاد راهنما: سعید بطحائی

سپاهان – استقلال ، ورزشگاه نقش جهان اصفهان ساعت 17:10
تیم داوری
سید وحید کاظمی – محمد علی پورمتقی – رحیم حاجیلو – حمیدرضا افشون ، دستیار داوران 1 و 2: شبح خداوند شریفی – حسین زمانی ، استاد راهنما: علیرضا کهوری

یکشنبه ، 17 فوریه 2010

سایپا – تراکتور ساعت 3 بعد از ظهر در ورزشگاه دستگردی تهران
تیم داوری
عباس راکی – جعفر مهاجر – امین زاهدی – محمد جواد مداح ، دستیار داوران 1 و 2: سید مهدی مرجان زاده – حمیدرضا همیراد، استاد راهنما: محمدرضا فلاح

مس رفسنجان – ذوب آهن اصفهان در ساعت 3 بعد از ظهر ورزشگاه شهدای مس رفسنجان
تیم داوری
گفت علی اصغر مؤمنی – علی اکبر عظیم پور – دانیل باشنده – علیرضا طاهرخانی ، کمک داوران 1 و 2: محمدرضا تاریخ – ابوالفضل دوستی ، سرپرست: حسن کامرانی فر

پرسپولیس – پیکان تهران ساعت 17:15 در ورزشگاه آزادی
تیم داوری
رضا عادل – سعید قاسمی – علی Rait – علی الفتی ، دستیار داوران 1 و 2: سعید رحیمی مقدم – مصطفی بینش ، استاد راهنما: ایرج نظری

جمعه ، 22 مارس 2010 (دهمین دهم معوقه هفتگی)

گل گهر سیرجان – پرسپولیس ساعت 15:40 در ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان
تیم داوری
پیام حیدری – سعید علی نژادیان – فرهاد فرهادپور – نجف پناهی ، دستیار داوران 1 و 2: حسن اکرمی – حسین زیاری ، استاد راهنما: فریدون اصفهانیان

دکمه بازگشت به بالا